epona01 skrev 2016-08-20 16:40:33 följande:
Haha verkligen!!:)
Vi går också där, googlade runt massa innan jag bestämde mig. Blev nog mest barnmorskegruppen för att det var så lätt att boka tidigt ul, sen ligger det kvarteret bredvid mitt jobb så det är ju bra! Tycker det verkar super där!:) vad tycker du? vem har du som barnmorska?
Förstår att det känns länge! Men tiden kommer gå sjukt snabbt!:)
Haha fattar vad du menar, man vill berätta för folk en och en så man inte står där på typ en scen och alla frågar tusen frågor.
Ajdå!! :/ hoppas det bara var något tillfälligt !! Men du kanske kan kolla med din barnmorska om du kan få gå till sjukgymnasten på bmg? För säkerhetsskull så du kan få något hjälpmedel för det.
Har inte läst på så mycket om foglossning, känner att jag fortfarande har en del att plugga på????
Ja största anledningen var väl att de hade tidigt UL men läste bara bra recensioner så kände att jag lika gärna kunde gå där då
har listbeth, vem har du?
tyckte hon var trevlig så men kändes väl inte jättepersonlig :/
Ja jag hoppas väl det åtminstone
ska du göra rul på barnmorskegruppen eller på östra?
Nej precis, blir lite pinsamt nästan om man berättar inför flera samtidigt oxh allt annat stannar upp och sen bara kretsar kring en själv :p
Känns lite segt ja, men har mest känt av det på kvällarna eller om jag gått mycket. Inte så illa än, hoppas självklart inte det blir värre. Men kanske ska ta upp det nu när jag ska till bm på torsdag och ta alla prover :)
Nä jag fick googla en del