201405 skrev 2016-08-20 15:30:20 följande:
Okej, 17 har vi så väldigt nära
Var gjorde ni ultraljud någonstans? Vi gjorde hos barnmorskegruppen, ska gå där med :) vi valde dock bort kub då främst jag är så ung, men nu längtar man ju så tills man får se bebisen igen! En evighet till oktober så kanske skulle gjort kub i alla fall
Vi har berättat för våra familjer nu, får väl se när det blir för resten av släkten/vänner alla blev väldigt glada i alla fall visst vill man bara skrika ut det ibland?! Fast samtidigt tycker jag det är obekvämt med all uppmärksamhet :-P
Trorjag har börjat få foglossning redan :'( fick jätteont i svanken typ när jag gick en promenad innan, känns inte lovande
Haha verkligen!!:)
Vi går också där, googlade runt massa innan jag bestämde mig. Blev nog mest barnmorskegruppen för att det var så lätt att boka tidigt ul, sen ligger det kvarteret bredvid mitt jobb så det är ju bra! Tycker det verkar super där!:) vad tycker du? vem har du som barnmorska?
Förstår att det känns länge! Men tiden kommer gå sjukt snabbt!:)
Haha fattar vad du menar, man vill berätta för folk en och en så man inte står där på typ en scen och alla frågar tusen frågor.
Ajdå!! :/ hoppas det bara var något tillfälligt !! Men du kanske kan kolla med din barnmorska om du kan få gå till sjukgymnasten på bmg? För säkerhetsskull så du kan få något hjälpmedel för det.
Har inte läst på så mycket om foglossning, känner att jag fortfarande har en del att plugga på????