• Inelg

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej. Från Stockholm också :) Jag har själv försökt starta en Stockholmstråd men folk säger att det finns en på FB man ska gå med i istället. Bara det att jag inte hittar någon så den måste vara hemlig och man måste nog bli inbjuden.

• Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-08-29 07:39:12 följande:
    Hittade en på Facebook men är inte hemlig så undrar om andra kan se att jag är med i den då, har inte gått ut med graviditeten än. Men den heter "Gravid med BF 2017 Stockholm"..
    Då kam nog folk se dessvärre. :(
    Jag tycker vi startar en egen hemlig stockholmstråd
  • Inelg
    gemeaux skrev 2016-08-30 12:52:01 följande:

Hej :)

Jag plussade i förra veckan och enligt appen har jag BF 2/5 :). Bor i Stockholm också!

Kul!! Grattis. Hur mår du? Vart i Stockholm?

Jag tycker vi kör så det ryker i denna tråd!
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-08-30 17:24:16 följande:

Jag har varit helt sjukt trött sedan förra veckan, somnade på jobbet en av dagarna haha så sjukt! Aldrig varit så trött i mitt liv..

Haha. Förra grav va jag också så himla trött. Denna har jag fått illamåendet istället :/ pest eller kolera.
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2016-08-30 20:53:36 följande:

Hej Inelg!! :)

We meet again :)

What!???????? Skojar du med mig. Vart när hur?????? :) hur mår du berätta!! Är SU gravid igen?? Pma om du vill
  • Inelg
    Lillon skrev 2016-08-30 21:29:29 följande:

Hej hej! Bor också i Stockholm :) Är 27 år gammal och gravid med första barnet och har BF 20 april. Superspännande!! :)

Hej och välkommen :) grattis
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-08-31 08:21:29 följande:
    Gick det över efter ett tag eller var du trött hela graviditeten? Har aldrig varit gravid innan så jag har inget att jämföra med hehe..
    Jag hade sinnessjuk trötthet mellan v 10-14 sen bara gick allt över. Hoppas detta illamående också försvinner snart. Börjar bli leds
  • Inelg
    gemeaux skrev 2016-08-30 12:52:01 följande:

Hej :)

Jag plussade i förra veckan och enligt appen har jag BF 2/5 :). Bor i Stockholm också!

Hej och välkommen :) berätta lite om sig själv
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2016-08-30 20:53:36 följande:

Hej Inelg!! :)

We meet again :)

Vart tog du vägen :(
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?