• Tokgurkan

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej!
    Tänkte att det vore kul att hitta fler i Stockholm som nyligen plussat, kanske hittar man en/fler man kan följas upp med? : -)

Börjar med att presentera mig själv:
    Jag bor i Hägersten, är gift och vi båda är 27 år. Yogar och rör på mig en hel del, allmänt jätteintresserad av träning och hälsa.
    Plussade i veckan och har BF 4 maj enligt appen Gravid & Baby. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia Söder 26 september : -)

• Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
  • Inelg

Hej. Från Stockholm också :) Jag har själv försökt starta en Stockholmstråd men folk säger att det finns en på FB man ska gå med i istället. Bara det att jag inte hittar någon så den måste vara hemlig och man måste nog bli inbjuden.

• Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-08-27 18:33:06 följande:

Hej. Från Stockholm också :) Jag har själv försökt starta en Stockholmstråd men folk säger att det finns en på FB man ska gå med i istället. Bara det att jag inte hittar någon så den måste vara hemlig och man måste nog bli inbjuden.

Hittade en på Facebook men är inte hemlig så undrar om andra kan se att jag är med i den då, har inte gått ut med graviditeten än. Men den heter "Gravid med BF 2017 Stockholm"..
  • Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-08-29 07:39:12 följande:
    Hittade en på Facebook men är inte hemlig så undrar om andra kan se att jag är med i den då, har inte gått ut med graviditeten än. Men den heter "Gravid med BF 2017 Stockholm"..
    Då kam nog folk se dessvärre. :(
    Jag tycker vi startar en egen hemlig stockholmstråd
  • gemeaux

Hej :)

Jag plussade i förra veckan och enligt appen har jag BF 2/5 :). Bor i Stockholm också!

• Inelg
    gemeaux skrev 2016-08-30 12:52:01 följande:

Jag plussade i förra veckan och enligt appen har jag BF 2/5 :). Bor i Stockholm också!

Kul!! Grattis. Hur mår du? Vart i Stockholm?

Jag tycker vi kör så det ryker i denna tråd!
  • Tokgurkan
    Inelg skrev 2016-08-29 11:07:00 följande:
    Då kam nog folk se dessvärre. :(
    Jag tycker vi startar en egen hemlig stockholmstråd
    Jag håller med! Blir vi några st så skapar vi en hemlig grupp : -)
  • Tokgurkan
    gemeaux skrev 2016-08-30 12:52:01 följande:

Grattis! Och vad roligt att fler hittar tråden : -)
  • Tokgurkan

Jag har varit helt sjukt trött sedan förra veckan, somnade på jobbet en av dagarna haha så sjukt! Aldrig varit så trött i mitt liv..

• Inelg
    Tokgurkan skrev 2016-08-30 17:24:16 följande:

Jag har varit helt sjukt trött sedan förra veckan, somnade på jobbet en av dagarna haha så sjukt! Aldrig varit så trött i mitt liv..

Haha. Förra grav va jag också så himla trött. Denna har jag fått illamåendet istället :/ pest eller kolera.
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?