Inlägg från: ccaassandra |Visa alla inlägg
  • ccaassandra

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Hej! Bor i Stockholm med min sambo och son (11mån) är gravid i v 5-6 och väntar tvillingar fick vi veta igår. 24år gammal är jag :)

• ccaassandra
    Tokgurkan skrev 2016-08-31 15:42:51 följande:

Vad kul, grattis! Hur känns det med tvillingar? Fick ni veta det via ultraljud? Längtar tills ultraljudet såå mycket!

Tack! :) vi har nog inte hunnit smälta det riktigt. Sambon skrattar bara när vi pratar om det och "nu måste vi köpa en jäkla buss och det är dubbelt av allt" osv osv, haha :)

Jo var på vul igår och fick veta det. De rörde sig runt oså och han sa att de verkar leva båda två. Ska tillbaka om två veckor för att se så det slår två hjärtan. Är tvåäggs sa han.

Jaa, det är ju så kul att få se de på skärmen! Åh :) vilken vecka är du i?
  • ccaassandra
    Inelg skrev 2016-08-31 17:14:32 följande:

Ok såg ditt svar nu :)

Jag skulle göra en gynundersökning och då såg vi att de var två :)
  • ccaassandra
    Inelg skrev 2016-08-31 18:23:36 följande:

Så mysigt. Grattis

Tack och detsamma! :) blev det nån facebookgrupp? :)
  • ccaassandra
    Tokgurkan skrev 2016-08-31 20:41:16 följande:

Alltså kan tänka mig vilken chock man måste få haha! Får vem som helst boka tidigt ultraljud eller måste man ha en anledning till det? Vet inte hur länge jag kommer kunna hålla mig haha. Enligt min beräkning är jag i vecka 6 nu : -)

Haha ja verkligen! Känns lite läskigt faktiskt..

Jag har ingen aning faktiskt? Men jag ville mest göra en gynundersökning och då såg han att det var två. Sen fick jag en ny tid om två veckor för att se så båda hjärtan slår. Det är tvåäggs sa han iaf. :)

Ja alltså man vill ju se så fort som möjligt, haha!
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?