Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
Hej hej! Bor också i Stockholm :) Är 27 år gammal och gravid med första barnet och har BF 20 april. Superspännande!! :)
Hej hej! Bor också i Stockholm :) Är 27 år gammal och gravid med första barnet och har BF 20 april. Superspännande!! :)
Vad roligt! Grattis : -) hur mår du hittills? Vart i Stockholm bor du?
Vilken MVC har ni andra valt? Jag har bokat tid på Mama Mia söder. Ni som redan har varit på inskrivning, känner ni er nöjda hittills? Fick ni ett bra intryck?
Hej,
Jag hänger gärna med i fb-grupp eller liknande, om ni planerade att starta en?
Är 27 år, bor på Söder med min sambo och vi väntar vår första bebis i början av april, är i v.10. Hade inskrivningssamtal nu i veckan på mama mia och fick ett jättebra intryck av alltihop där! Vi är först ut i vår närmsta vänskapskrets med att vänta barn, så det hade varit kul att lära känna fler blivande mammor i Stockholm:)
Då går vi till samma! :)
Om vi skapar en fb-grupp så måste den vara closed, annars kan andra se vad som skrivs i gruppen och det är ju inte så kul då man kanske vill diskutera lite privata saker. ;) Vi har inte heller gått ut till "allmänheten" att vi väntar barn.
Dock kan man bara bjuda in personer som man är vän med, så då får man tillfälligt bli vänner på fb för att kunna bjuda in.
Tar vi för hela 2017 kan det bli en väldigt stor grupp? Kan vara mysigare med lite mindre? :) Kanske Stockholm vinter/vår 2017?
Där ska vi göra kub på tisdag :)