Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?
PMar
Jag hoppar gärna in i er facebookgrupp om jag får :) Är inte aktiv här mer än att läsa runt lite. Jag är 23 år och sambon 24, bor i Tyresö. Beräknade till början av april. Skickar ett pm :)
Jag hoppar gärna in i er facebookgrupp om jag får :) Är inte aktiv här mer än att läsa runt lite. Jag är 23 år och sambon 24, bor i Tyresö. Beräknade till början av april. Skickar ett pm :)
Hej,
Jag hänger gärna med i fb-grupp eller liknande, om ni planerade att starta en?
Är 27 år, bor på Söder med min sambo och vi väntar vår första bebis i början av april, är i v.10. Hade inskrivningssamtal nu i veckan på mama mia och fick ett jättebra intryck av alltihop där! Vi är först ut i vår närmsta vänskapskrets med att vänta barn, så det hade varit kul att lära känna fler blivande mammor i Stockholm:)
Hej,
Väntar också mitt första barn, men i mitten på mars. Är 29 år och bor i Hägersten med min man. Skulle också gärna hänga med i en FB-grupp.
Jag plussade idag! :) BF 18 maj enligt diverse mappar. Är 27 år och bor i södra Stockholm. Sjukt spänd och nervös över det här! Första graviditeten för första barnet :)
Ska ringa till någon MVC tänkte jag. Någon som har tips?
Hej!
Jag vill också gärna hänga i er FB-grupp. Har skickat meddelande till Tokgurkan.
BF i mars med första barnet. Är 26 år och boendes i Sundbyberg :)