• Inelg

Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?

Baaam85 skrev 2016-09-06 18:53:04 följande:

Hej!

Åh va kul, jag är gärna med i FB-gruppen. Jag skickar PM.

Jag är 31 och väntar första barnet =) Killen är 34 och vi bor på söder. BF 11 april enligt appen och har inskrivning den 22 sep på BB Stockholm family i Mood-gallerian. Har fått det rekommenderat och det är jättenära jobbet så det passar nog bra.

Ska bli kul att höras på FB!

Kram hej!

Välkommen :) kul att du hittat hit.
    Tokgurkan el jag kan lägga till dig. Säg bara till.
    Pma mig isf skriv namn och beskriv din profilbild :)
  • Inelg
    gemeaux skrev 2016-08-30 12:52:01 följande:

Hej :)

Jag plussade i förra veckan och enligt appen har jag BF 2/5 :). Bor i Stockholm också!

Hej. Vill du vara med i vår FB grupp?
    Pma mig eller Tokgurkan isf och skriv namn och beskriv din profilbild :)
  • Inelg
    ccaassandra skrev 2016-08-31 15:25:24 följande:

Hej! Bor i Stockholm med min sambo och son (11mån) är gravid i v 5-6 och väntar tvillingar fick vi veta igår. 24år gammal är jag :)

Hej. Vill du vara med i vår FB grupp?
    Pma mig eller Tokgurkan isf och skriv namn och beskriv din profilbild :)
  • Inelg

Såg nu alla PM. Konstigt, tror inte man ser direkt de kommer på mobilen utan efter några timmar. Såg det typ nyss.

• Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-07 19:37:26 följande:

Jag är Snart 19 år gammal och är i vecka 14 nu :) Jag har däremot inte varit hos mvc ännu, bara pratat lite i telefon med hur jag ska hantera illamåendet (hade lergigan sist men kräktes ändå) Fick senast missfall i vecka 20+3 med tvillingar så är väldigt nervös :(

Hej. Välkommen vännen. Vilket bagage du har. Beklagar och förstår att du är nervös.
    Vill du vara med i vår fbgrupp?
  • Inelg

Hur går det tjejer? Ni som är kvar vill ni komma till FB gruppen så säg till :)

• Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-08 15:27:57 följande:

Åh tack så rar du är!! Vågar nog inte riktigt ännu gå med i grupp då jag är på ätstörningsklinik och mina släktingar kommer få sig en chock om de ser att jag är med där :) Ska berätta för dem när jag skrivs ut om några veckor!

Det är en hemlig grupp. Vi delar med oss av våra tips och frågor och krämpor och ångest.
    Ingen kan se att du går med. Det är förutsättningen för oss då de flesta av oss inte gått ut med det ännu. Det är bara vi i gruppen som ser. :)
    Ätstörningar låter som en tuff kamp som jag innerligt hoppas du vinner snart ??
  • Inelg
    Rebecca1982 skrev 2016-09-08 21:01:43 följande:

Hej, väntar mitt 5e barn, plussade igår, men har ingen aning om hur långt gången jag är. Är gärna med i fbgruppen :)

Grattis. Va kul. Du är så välkommen så.
    :) Pma mig ditt namn och hur din profilbild ser ut så lägger jag till dig på FB tillfälligt acceptera min förfrågan så lägger jag till dig :)
  • Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-09 11:17:20 följande:
    Ååh superbra!! Heter Linnéa Koskinen på fb och är blond :)
    Hej. Det fanns ganska många med det namnet. Förklara lite mer om bilden så jag vet vem som är du.
  • Inelg
    AennilKs skrev 2016-09-09 17:18:32 följande:

Linnéa (med é) och snéa néa inom parentes! Har lockigt hår och lite grönt och blått i topparna :)

Nu hittade jag dig :)
  • Inelg
    smulan5 skrev 2016-09-12 10:38:54 följande:

Hej. Plussade för ett tag sedan med barn nr 3 i ordningen. Jag vill gärna gå med i fbgruppen.

Hej. Grattis :) Pma mig ditt namn och beskriv hur din facebookprofil ser ut så Addar jag dig tillfälligt på FB för att kunna lägga till dig i gruppen.
    välkommen :)
  • Inelg
    MartingaleFootprints skrev 2016-09-15 01:34:46 följande:

Hej! Bor i söderförort och plussade ikväll, v 4+5. Vill gärna hänga med här ????

Hej. Kul. Grattis.
    Pma mig ditt namn på FB och hur din profil bild ser ut så addar jag dig tillfälligt för att kunna lägga till dig i FB-gruppen om du vill
  • Inelg
    Pademelon skrev 2016-09-17 17:22:06 följande:

Hej!

Plussade i måndags, jag har bf 26/5 (enligt de flesta appar iaf). Bor i Hägersten med sambo och vår 19-månaders. Jag är gärna med i fb-grupp!

Hej. Pma mig sitt namn och profilbild på FB så Addar jag dig
  • Inelg
    Rebecca1982 skrev 2016-09-08 21:01:43 följande:

Hej, väntar mitt 5e barn, plussade igår, men har ingen aning om hur långt gången jag är. Är gärna med i fbgruppen :)

hej maila din info så addar jag dig på fb
  • Inelg
    Alexis79 skrev 2016-09-19 13:12:27 följande:

Hej!

Jag väntar mitt tredje barn och vill gärna vara med i fb gruppen!

Bf 9/4

Hej. Kul. Grattis.
    Pma mig ditt namn på FB och hur din profil bild ser ut så addar jag dig tillfälligt för att kunna lägga till dig i FB-gruppen om du vill
  • Inelg
    Pademelon skrev 2016-09-17 17:22:06 följande:

Hej!

Plussade i måndags, jag har bf 26/5 (enligt de flesta appar iaf). Bor i Hägersten med sambo och vår 19-månaders. Jag är gärna med i fb-grupp!

Hej. Kul. Grattis.
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2016-09-29 20:09:07 följande:

Är också gärna med i Fb gruppen:)

Skrev för ett tag sen men dödsfall i familjen har gjort att jag inte varit så aktiv.

Jag och Inelg har hängt ihop i grupper vid förra försöken till graviditeter :)

Du är så välkommen. Har PMat dig :)
  • Inelg
    Plly skrev 2016-09-29 09:52:28 följande:

Har precis plussat, vill gärna komma med i FB-gruppern, bor söder om söder

Fixat! ;)
Svar på tråden Fler i Stockholm som nyligen plussat och vill följas åt?