• Esteten

Stringkalsonger snyggt?

String för män, är det snyggt?

• Svar på tråden Stringkalsonger snyggt?
  • Anonym (Killen)

Skönaste kalsonger som finns,använder bara string.

• Anonym (Elin)

Herregud nej, det måste ju vara den fulaste underklädesformen för killar. Usch! Jag vet inte om jag skulle skratta eller gråta om jag såg det.

• Anonym (japp)

Fult kanske, men man har väl det som är bekvämt?

• Meriall

Instinktivt tänker jag fult men jag vet inte hur det skulle se ut på en extremt attraktiv man. Kanske skulle vara bra på ngt sätt. Hade varit intressant att se.

• Aikido

Allt klär en skönhet. Inget missklär en ful. Eller?

Kanske ett missförstånd...

• Anonym (charlotte)

Stringkalsonger är en väldigt korkad grej. Dom gånger jag har stringtrosor så är det inte för att jag ser snygg ut i underkläder utan för att jag får snyggare rumpa när jag har vissa byxor på mig. Men män bär väldigt sällan den typen av byxor.

• kille85

Jag använder stringkalsonger för jag tycker dem är bekväma. Sen är jag inte snygg eller sexig i dem. Men behöver allt vara det när dem är under andra kläder?

• Anonym (HannaSophia)

String på killar kan vara riktigt snyggt - tror att det väldigt mycket är ett standardställningstagande hos många att dissa string på killar eftersom det är så ovanligt i vår kultur. Jag har ett antal killkompisar som bär stringkallingar till vardags utan att göra en så stor grej av det. De säger alla att det är superbekvämt.

Jag gillar mångfald. Hoppas det kan bli mer accepterat och vanligare i framtiden!

• Anonym (Killen)

Stringkalsonger är absolut det skönaste kalsonger att ha på sig,jag använder det dagligen och är 49-år har haft string i 15-år

Svar på tråden Stringkalsonger snyggt?