• Esteten

Stringkalsonger snyggt?

String för män, är det snyggt?

• Svar på tråden Stringkalsonger snyggt?
  • Anonym (Nej)

Nej, absolut inte snyggt. Inte ens på en perfekt kropp. Får mig att tänka på 50+ swingers med slapp brunbränd kropp och piercade bröstvårtor...sorry.

• Tobbana

Använder ofta string, tycker både att det är skönt och snyggt.

• Anonym (Gammal tråd)

Gammal tråd men jag svarar ändå.

Verkligen inte!! Det är vansinnigt omanligt och ser löjligt ut, skrattretande.

Det skulle passa för män att ha på sig i komedifilmer.

• RuneBert

Absolut - string är favorit hos mig

• Anonym (Nej!)

Otroligt omanligt och osexigt

• RuneBert
    Anonym (Nej!) skrev 2021-12-22 18:05:33 följande:

Otroligt omanligt och osexigt

Hur tänker du där?
  • Anonym (Nej!)
    RuneBert skrev 2021-12-22 18:36:32 följande:

Hur tänker du där?

Hur jag tänker? Det är skitfult och extremt avtändande. Hade jag träffat på en partner som använde stringkalsonger hade jag tackat för mig efter att jag hade skrattat ihjäl mig :)
  • RuneBert
    Anonym (Nej!) skrev 2021-12-22 18:50:49 följande:

Hur jag tänker? Det är skitfult och extremt avtändande. Hade jag träffat på en partner som använde stringkalsonger hade jag tackat för mig efter att jag hade skrattat ihjäl mig :)

Vilken tur att vi gillar olika
  • Anonym (Gammal tråd)
    Anonym (Nej!) skrev 2021-12-22 18:50:49 följande:

Precis. String på män passar som sagt bäst i en komedifilm.
  • RuneBert
    Anonym (Gammal tråd) skrev 2021-12-22 20:13:20 följande:

Precis. String på män passar som sagt bäst i en komedifilm.

Wow vilket engagemang ni visar!
  • Anonym (Iofs inte herre...men)

Stringen på bilden är ju herrmodell, men den ser bekväm ut. Platsen för penis skulle bli luftig på oss som inte har penis, samtidigt som det år string och string är ju sexigt. Då visar man rumpan men inte skrevet liksom eftersom en inte "fyller ut" skrevområdet. Skulle det se jättekonstigt ut på en tjej??

• Anonym (LT)

Är kvinna och Nej. Tycker det ser otroligt osexigt och nästan komiskt ut. Inget slår ett par svarta eller vita boxers. Mums.

• Kexsmula

String på män är jättefult och extremt avtändande, även en man med fin kropp blir ful då. Om min man hade haft det hade jag skrattat ihjäl mig och funderat på om han spelar för andra laget.

Svar på tråden Stringkalsonger snyggt?