Inlägg från: Anonym (Vidrigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vidrigt)

Abort för hans skull

Anonym (ygge) skrev 2016-10-04 08:18:44 följande:

Jag antar att han också använt kondom för säkerhets skull, eftersom han inte vill bli pappa. Eller menar du att han lagt hela ansvaret på dig? Du måste känna efter vad DU vill. Vill du döda barnet i din kropp eller inte.

Precis. Vidrigt att män lägger allt på kvinnan och sen bara överger henne om det blir barn av det roliga!! Jag äcklas.
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (ygge) skrev 2016-10-04 08:34:30 följande:

OK. Ser du då till att din kille använder kondom nu då? Minipiller är långt ifrån 100% säkra ens när man tar dem som man ska så kondom är ett bra komplement.

Jag tycker hon inte ens ska vara med en sådan egoist och ansvarslös människa! Ts, beklagar att du kände dig tvingad pga hans egoism att döda ditt barn..... :( Jag gråter av skam och förfäran. Det är hemskt! Lämna den pojken nu! Och klara dig själv eller hitta en vuxen ansvarsfull man som bryr sig om dig och ett eventuellt gemensamt barn. Kram.
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (ygge) skrev 2016-10-04 10:21:17 följande:

Nu är jag gift, men när jag var yngre sa min dåvarande pojkvän att han absolut inte ville att jag skulle bli gravid, men om "olyckan" nu skulle vara framme skulle vi ta hand om det. Vi skyddade oss bara med kondom. Jag tål inte p-piller. SOm tur var blev jag inte gravid, men det var sannerligen skönt att veta att han inte skulle smita från ansvaret om jag blivit det.

Svar på tråden Abort för hans skull