IVF-hösten 2016
Imorgon är det den officiella testdagen, äntligen! dessa veckor var verkligen värre än själva stimuleringen. Hur går det för alla ?
Imorgon är det den officiella testdagen, äntligen! dessa veckor var verkligen värre än själva stimuleringen. Hur går det för alla ?
Rmc ringde nyss... Av våra sex blev bara ett befruktat.. dom ringer igen imorgon klockan 08 om det har delat sig ordentligt och isåfall är vi välkomna på återföring imorgon fm. Känns riktigt mörkt just nu. Oddsen känns väldigt små för att jag ens ska få ruva...
Det blev ingen ruvning för oss denna gång.. känns tungt just nu. Ska ha samtal med läkaren idag sen får vi se hur vi lägger upp sista försöket.
Veronicasnart30: Hur går det för dig? Testade du dig igår?
Ni som ruvar, hur är det med humöret? Jag har gått från kort stubin till ingen stubin alls senaste dagarna. Blir lätt arg, skäms något oerhört. Snäser mot mina närmaste.
Är så trött på dessa hormoner som rent ut sagt är åt skogen just nu...
RD 8 efter ET. Rätt säker på att det inte gick vägen vilket gör allt så mycket surare. Stressad över min ålder (35+) och kommande behandlingar, ser hur klockan tickar i ilfart för mig...
Pratade med läkaren igår och nästa ÄP blir troligtvis i januari. Blir tyvärr långa protokollet igen men ska få menopur istället för purugon samt icsi. Läkarna hade varit väldigt förbryllade över att detta försöket gått så dåligt när det första gick så bra. Dom hade gjort ett spermaprov på sambon och det visade sig att han enbart hade 3 miljoner simmare denna gång jämfört med 50 miljoner förra gången. Även om det har varit väldigt tungt denna helgen känns det skönt att ha fått en förklaring. Känns dock psykiskt jobbigt att det är sista försöket för oss..
Ni blir det lite paus för oss. Vi kör igång igen efter novembermensen som lär komma i slutet av månaden, men ska försöka fokusera på annat tills dess. Jag kikar in meddela jämna mellanrum för att se hur det går för er <3
Testade i morse, negativt. Helt kört med andra ord. Så jävla jobbigt.
Jag hoppas verkligen att det går bra för alla.