• stajlish

IVF oktober 2016

FruA78 skrev 2016-10-10 13:53:33 följande:
    Vad skönt snart så ruvar du igen :) Har du bestämt dig hur du gör med Lutinus?

På onsdag ska jag till kliniken och göra vul för att se när det blir FET. Tror det blir kring den 21, men åh vad tiden går sakta. Hur går det för er andra?
    Hej!

Dig känner jag igen från tidigare trådar... nu kör vi igen alltså..
    NU måste de va vår tur! Snart FET för dig då? :)

Kram
  • stajlish
    A S E skrev 2016-10-10 20:53:24 följande:

Vilken klinik går ni alla på? :)

Hej, jag går på Sahlgrenska i Göteborg :)
  • stajlish
    FruA78 skrev 2016-10-12 17:34:41 följande:
    Hej känner igen dig med :) Ja nu är det verkligen våran tur.

Var på vul idag och det blir ovitrelle på nu på fredag och återföring nästa fredag.

Hur ligger du till nu? Kram
    Okej! Härligt. Går framåt! :)
    Jag är inne på IVF3 och ruvar på två 2-dagars... är på RD4 idag..tiden går såååå långsamt, som alltid när man ruvar..

Kram
  • stajlish
    BK1986 skrev 2016-10-13 16:33:27 följande:

Hej allihopa! Hänger lite här i bakgrunden. Vi startar med Suprecur 29/10. Försök nr 4. Håller tummarna för oss alla!

Hej! Dig vet jag ju också! Stort lycka till och jag håller tummarna för dig! Gonal-f eller Menopur sen? Kram
  • stajlish
    Sussie11 skrev 2016-10-12 22:19:40 följande:

Jag har ET imorgon, hur länge ruvar man innan man testar? (Första ivf försöket)

På Sahlgrenska är det 15 dagar efter ET, men jag brukar aldrig hålla mig så länge :D Eller så kommer mensen före!
  • stajlish
    BK1986 skrev 2016-10-13 21:11:40 följande:
    Några kändisar iallafall. :) Det blir Menopur sen. Har funkat bra på mig.

Hur går det för dig? Förstår att du ruvar. <3
    Okej :) Va skönt!

Jodå, RD5 idag, känner inget speciellt. Men fick besked att inget hade klarat sig till frysen :( Så nu hoppas vi på nån av de två små jag ruvar på!
    De va ett tråkigt besked dock...att veta att om inte detta lyckas så måste man börja om...IGEN... desutom privat o betala då :/
  • stajlish
    BK1986 skrev 2016-10-14 08:55:40 följande:
    Ja, men det har också varit skönt med en liten paus. Vi har skaffat en valp som tar en hel del fokus från allt det andra. Mycket skönt. :)

Spännande! Håller tummar och tassar för de små guldäggen! <3

Förstår dig. Vi har aldrig fått något till frysen, så nu får vi börja betala. Vi kör dock samma klinik som de tidigare. Ska ni byta tänker ni?
    Ja, paus är både skönt o välbehövligt mellan allt detta i denna karusell.. 
    Åh, va mysigt med en valp :)

Tack! <3

Vi fick ett till frysen första försöket men inget andra o inget nu. Men vi är glada att vi fick två fina tillbaka iaf.. alltid nåt. 

Ja, vi ska köra på privat klinik sen ifall detta inte går vägen tänkte vi!
Svar på tråden IVF oktober 2016