IVF oktober 2016
Hej jag och min karl är på första IVF försöket och jag tar gonal f och orgalutran. Är det någon som upplever biverkningar?
Hej jag och min karl är på första IVF försöket och jag tar gonal f och orgalutran. Är det någon som upplever biverkningar?
Var på VUL idag, äggplock måndag.. Sjukt nervös!
Jag har ET imorgon, hur länge ruvar man innan man testar? (Första ivf försöket)
Jag har opererat bort en äggledare pga utomkvedshavandeskap, och börjar ikväll med 1a sprutan gonal-f!!
Hejsan hejsan!!! Här är en som gjort6 ivf för ca 3 år sedan sen tog vi uppehåll för kroppen behövde viiiiila. Nu tuvardag 4 på en 2 dagars. Har alltid fått 5 dagars tillbaka förr så nu får vi se. Har blivit gravid 2 gånger förr men blev missfall tidigt. Så nu hoppas vi, fick ut 12 fina ägg men bara bara två vart befruktade pga dåliga spermier. Så det vart ett tillbaka o det andra lilla ägget gick tillbaka så inget till frysen heller...känns sååå trist men hoppas hoppas på detta lilla i magen nu!! Någon som fått tillbaka ett tvådagars och lyckats??? Hur långt efter ET har ni testdag?? fick alltså tillbaka 13:e och har testdag 29:e tyckte det var lång tid. Så mensen hinner väl före OM det inte gått vägen! Lycka till alla andra kämpar <3