• shrigley

IVF oktober 2016

RD 13 här o jag befarar det värsta. Har testat positivt sen dag 9 men inte noterat någon stegring de senaste dagarna. Testdag 5/11, alltså i övermorgon. Sannolikt har jag fått en kemisk graviditet, dvs avstannad, och det jag mäter nu är endast resterna av hCG som finns kvar i kroppen.. Har inga symptom kvar i kroppen. Jag är 41 och det känns för jävligt (ursäkta språket) om jag måste göra om allt igen.... :(((

• shrigley
    typjag skrev 2016-11-03 12:57:16 följande:

Men tror du verkligen det? Positivt är väl fortfarande positivt? Står ju fortfarande gravid å vissa tar det väl lite tid för hormonet att stiga?

Ja inte har det stigit i alla fall. RD 14 idag..... fortf "1-2 v" på clearblue. Formell testdag imorgon.

• shrigley
    typjag skrev 2016-11-04 10:09:41 följande:

ååh.. håller alla tummar

Tack! Magen känns spänd som en bongotrumma, inte direkt mensvärk bara uppblåst. Gör Lutinus detta? Och att mensen förskjuts/hålls upp?
  • shrigley

Men varför blir det inte starkare... Idag r det fyra veckor sedan äggplock (befruktning), det borde ha slagit om definitivt vid det här laget.. Jag har hellre inte så mkt symptom längre.
Svar på tråden IVF oktober 2016