Rimliga intervall eller önsketänkande?
Men om ägglossningen var 8.9, så skulle du vara i 6+0 idag och då 5+4 i måndas, så det stämmer ju inte riktigt.
Men om ägglossningen var 8.9, så skulle du vara i 6+0 idag och då 5+4 i måndas, så det stämmer ju inte riktigt.
Om du tror du var 4+5 i måndas så hade du inte kunnat plussat 18.9 i 2+4. Dina beräkningar låter inte rimliga.
Tack för svaret!
Varför hade jag inte kunnat plussa så tidigt? Beror inte det på hur nära man har mellan mens och äl? En med kort intervall där borde ju plussa mycket tidigare.
Tack för svaret!
Varför hade jag inte kunnat plussa så tidigt? Beror inte det på hur nära man har mellan mens och äl? En med kort intervall där borde ju plussa mycket tidigare.
Fast det förutsätter ju att man haft ägglossning 2 veckor efter mens, det är det jag menar.
Man kan ju ha ägglossning tidigare än 2 veckor efter mens. Jag kanske hade den 3 dgr efter "mens" exempelvis. Det vet jag inte, jag hade ju missfall också så jag vet inte när äl var.
Fast om man placerar mig i vecka 5 så behöver det inte vara lågt americanpregnancy.org/while-pregnant/hcg-levels/
Konfunderad över att min läkare inte misstänkt ma/eller vad man ska kalla det trots att hon visste när jag plussat.