Heineken86 skrev 2016-11-05 11:04:29 följande:
Jag känner samma sak. Jag vet inte exakt när jag har BIM, men jag är på cykeldag 35 så tycker att jag borde fått positivt när jag testar vid det här laget. Testade senast i torsdags och kommer inte testa förrän tidigast måndag igen. Men inga tecken på att mensen är på gång heller. Har hFt lite spända bröst på mornarna sen i måndags och det har jG aldrig haft förut, varken när jag varit gravid eller annars. Det känns som ett symtom, men eftersom jag haft det sen i måndags tycker jag att jag borde ha får positivt på test också... Men icke... Bara att vänta och se helt enkelt.
Men du har väl fått positivt på test? Då borde du vara gravid. Tror inte man mäter stegringar när man är gravid. T ett digitalt så vet du säkert.
Ja, jag fick positivt på CB plus men tyckte ändå det var svagt så har testat igen men nu är dom svaga/negativa. Tog ett digitalt efter jag fått plus också men det stod "Inte Gravid". Det som är konstigt också är att jag inte har några som helst symptom :/ mår inte konstigt/annorlunda överhuvudtaget... Har haft lite värk till & från från livmodern, lite likt mensvärk men ändå inte. Annars ingenting alls :/