• fruH92

BIM november 2016

Heineken86 skrev 2016-11-05 13:15:19 följande:

Vad konstigt. Hoppas det blir ett till plus snart. Man behöver ju inte ha några symtom... det är väl egentligen rätt skönt att slippa. :) när jag var gravid med mina två barn så hade jag inga symtom alls i början (ja inte resten av tiden heller egentligen, annat än att magen växte) men visst var jag gravid. Jag håller tummarna för dig.

Tanken har slagit mig också, jag kanske helt enkelt inte får några symptom? Tack snälla! Jag är så himla nyfiken :D
  • fruH92
    FridaE93 skrev 2016-11-06 01:12:36 följande:

Hej på er! Hoppar in här då jag är på BIM+4. Har haft väldigt ömma bröst i över två veckors tid (har nästan alltid det innan mensen börjar) de senaste dagarna har även toalettbesöken ökat kraftigt så idag kunde jag inte hålla mig längre så köpte Apotek hjärtats gravtest och jag bifogar bild. Ser ju onekligen väldigt positivt ut :) men är det någon som har erfarenhet utav deras egna test, är dom pålitliga? Har bestämt mig för att köpa ett CB digitalt imorgon men vill gärna höra om någon vet lite om dessa test från apotek hjärtat :)

Åh, stort grattis!!! :D
  • fruH92

Uppdaterar lite. Är på BIM+5 & inte ett spår av mensen, negativa gravtest. Senast på det digitala jag tog för 5 minuter sen :( trodde jag skulle få mensen inatt då jag kände en del värk & spänningar men nope. Har funderat på att åka in till sjukhuset & be dom kolla vad som händer. För om mensen är sen & jag inte är gravid... Vad är det då? :(

• fruH92
    ohhello skrev 2016-11-06 09:10:56 följande:

Du kan ha haft ÄL lite senare, då blir mensen lite senare och det är helt normalt. :)

Får väl hoppas det är något sånt... Myste ju till det även efter ÄL så kanske tog sig då istället ;)
  • fruH92

Jaha ja... BIM+6, ingen mens, negativa gravtest (olika sorters), lite värk från livmodern & fruktansvärt mycket flytningar som kommer vare sig jag vill eller inte. Oftast hemskt olägligt, haha. Att inte veta är så hemskt jobbigt :(

• fruH92
    B B B skrev 2016-11-07 10:43:51 följande:

Ja, att inte veta är så jobbigt.. Nästa bättre att mensen kommer igång så man får ett definitivt svar isf, även om den är ovälkommen... 

Precis så tänker jag också. Nog för att jag vill bli gravid men mensen har alltid varit ett tecken att kroppen fungerar för mig :)
  • fruH92
    Heineken86 skrev 2016-11-08 16:28:16 följande:

Hur går det för dig? Nån skillnad idag?

Tyvärr inte... :( ingen mens, möjligtvis lite tjockare flytningar & lite värk från livmodern fortfarande men annars inget annorlunda. Mannen köpte med två test hem efter jobbet så får väl ta ett imorgon bitti. Så sjukt jobbigt att inte veta bara :(
  • fruH92

Lite sämre hy kanske, om jag ska vara petig. Har fått några stora finnar som kommit snabbt på hals & nacke..

• fruH92

BIM+7 idag, aldrig varit en vecka sen innan. Tog ett test nyss men helt negativt. Vill nästan ha min mens nu så jag kan få tänka på annat... Börjar bli frustrerad & funderar på att kolla upp vad det annars kan vara, på sjukhuset då alltså. Inga symptom inför varken mens eller graviditet... Endast flytningar, annars ingenting. Hade ändå hoppats på att få positivt så här långt efter BIM, man kan ju tycka att det ska bli positivt om man nu är gravid. Någon som har haft så här försenad mens & plussat långt efteråt? Behöver väl få lite hopp, antar jag... :(

• fruH92
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-08 21:46:07 följande:

Har du testat med morgonurin? Och med olika sorters tester? Du kanske hade ÄL lite senare denna månaden så att hela cykeln blivit förskjuten :)

Tro mig, jag har testat alla sorters test alla tider på dygnet... Suck :( blir inte klok på det här spökeriet i min kropp. Får vänta ännu fler dagar innan jag tar ett nytt. Har det gått två veckor åker jag till sjukhuset & kollar upp vad som händer :)
  • fruH92
    waattos skrev 2016-11-09 11:49:01 följande:

Jag plussade idag på BIM! Och jag trodde jag var den i gruppen som absolut inte skulle göra det eftersom jag inte haft några som helst gravid symptom! Håller tummarna för resterande!

Gud vad roligt!! Grattis!!!! :D
  • fruH92
    Öööhum skrev 2016-11-09 15:04:20 följande:

Är det någon som gått över BIM? Jag är inne på +2 men negativt test imorse.. trök. Har aldrig försenad mens.. sist det hände var jag gravid och de var 11 år sedan.. ont i brösten har jag också.. illamående men det kan ju vara inbillning.

Här har du en! BIM+7 idag, är aldrig heller försenad men har bara fått negativa test, senast igår :/ har inga barn sen innan. Har inga symptom för varken mens eller graviditet :/
  • fruH92
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-09 15:31:21 följande:

Usch va jobbigt för dig! Håller tummarna för att du får ett glatt besked nästa gång du testar :) låter som att du har en bra plan!

Tack snälla! Håller tummarna för mig själv :D
  • fruH92

Grattis till alla som plussat!!! :D

• fruH92

God morgon allihopa! BIM+9 idag, tog ett test i morgonurin då jag igår kväll kände något som liknar träningsvärk från livmodern, men nej, ännu ett negativt test... Blir ju galen snart, gaaah!

• fruH92

Här kommer jag & uppdaterar lite. BIM+11 idag, tog senaste testet i fredags, alltså på BIM+9, men det var ju helt negativt. Funderar på att köpa nytt idag när jag ändå ska handla & ta det på onsdag för då är jag på BIM+14 & att gå över 2 veckor för mig känns väldigt lustigt. Men inga symptom alls än...? Möjligtvis känner jag mig lite tjock/svullen/plufsig men har inte hållt den bästa kosten dom senaste veckorna, haha, så det är nog mer godis än bebis det beror på ;)

Grattis till alla er som har plussat & lycka till med allt!! :D

• fruH92
    marretiin skrev 2016-11-17 06:01:01 följande:

Kan inte tro att det är sant. Vi ska ha en bebis .

Sitter här på toaletten o bölar som fan. Hade ju planerat o vänta tills ikväll isf med o berätta för killen o göra d på nåt gulligt sätt. Haha jag ringde honom som sitter i bilen på väg till jobbet o jag bara grinade o skrattade om vartannat. Lycka till alla ni som väntar.

Åh, grattis!!!!!! :D
  • fruH92

Grattis alla ni som plussat! :D

BIM+17 idag... Tog det senaste testet i torsdagens morgonurin (BIM+15) & det var helt negativt. Idag har jag fått en kraftigare mensvärk/molvärk som håller i sig så jag tog en paus från julbakandet & la mig för att vila lite. Första tanken är att mensen är på G. Jag hoppas nästan det så jag kan börja blicka framåt igen.

• fruH92

BIM+18 idag, negativt test :( hade superkraftig molvärk igår & mådde lite illa på kvällen så tänkte att mensen kanske kommer. Men den kom inte & värken sitter kvar så tänkte att det kanske ger utslag på ett test nu men icke... :(

• fruH92

BIM+20 idag & idag på morgonen kom mensen. Blandade känslor. Glad för att den kom så jag slipper oroa mig då jag bara får negativa gravtest, ledsen då det här försöket inte gick. Lycka till ni tjejer som är kvar & grattis till alla fina plus!!! <3 tack för mig :)

Svar på tråden BIM november 2016