• Marie357

BIM november 2016

Denna månaden fick vi ju rekommendationer av gyn att ej ha sex då risken för flerbörd finns. Men att vi fick göra precis som vi ville.

Vi har kört på ändå och är nu ca äl +5. Idag träffade jag syster, Hon berättade då att hon hade drömt om mig i natt att jag var gravid, med tvillingar. (hon vet ej att vi försöker) men dock hade hon drömt att jag blev tillsammans med mitt ex vilket aldrig kommer att hända.

Vi får väl se hur det ser ut om en vecka ca när jag ska testa och vad som händer sedan.

nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    anna7607 skrev 2016-11-03 17:44:14 följande:
    Jag släpper med två emellanåt. Tänk å få två gobitar. Håller tummarna
    Jag har förmodligen släppt 3 - 4 ägg denna månaden
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    2017 bebis skrev 2016-11-03 21:18:23 följande:
    Hur vet du hur många ägg du släpper
    Jag har kollat med VUL. Jag hade 3 - 4 äggblåsor som var stora för att släppa
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    2017 bebis skrev 2016-11-03 21:18:23 följande:
    Hur vet du hur många ägg du släpper
    Jag har kollat med VUL. Jag hade 3 - 4 äggblåsor som var stora för att släppa
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    Thorax skrev 2016-11-03 22:13:03 följande:
    Men var det ägg i alla?

Jag har också 2-4 äggblåsor men alltid har bara en haft ägg i sig
    Det vet jag inte... han rekommenderade oss bara ifrån att INTE Ha se...
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    Thorax skrev 2016-11-03 22:13:03 följande:
    Men var det ägg i alla?

Jag har också 2-4 äggblåsor men alltid har bara en haft ägg i sig
    Man kan ju inte se om det har vart ägg i alla förrän efter äl om man gör ett VUL för att se om de har släppt ifrån något ägg..
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357

ÄL +8 typ, svullen om tjejmagen och öm. Ont i svanken... Bara att vänta, jag ska ej testa för tidigt denna gången..

nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    Madfih072 skrev 2016-11-07 07:09:41 följande:

Bim enligt mig idag och ingen tillstymmelse av någonting... Bim på onsdag enligt appen. Hoppas ju såklart det är idag men tänker inte testa något förrän torsdag. När jag var gravid med första barner så fick jag nidis så då förstod jag. Nu inga symtom på något och snustorr där nere. Någon som varit gravid och haft det så?

Jag är med snustorr..
    nouw.com/denöppnakampen
Svar på tråden BIM november 2016