Inlägg från: Anonym (Jojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jojo)

BIM november 2016

Är ny i tråden.

Har bim den 19/11 men är inte 100% säker på att det stämmer då min mens är oregelbunden varje månad men räknar på en cykel på/runt 33 dagar men det kan variera allt från 28 dagar till 35 mellan gångerna. Men jag känner av när jag har äl så blir lite lättare att hålla koll på den då!

Vi körde på under helgen 5-6e. Just nu så har jag som mensvärk och det har stramat lite till och från i magen sen jag hade äl den 7e och kan känna trötthet i större utsträckning än innan men kan vara vädret också. Är så extremt sugen på att testa mig samtidigt som jag känner mig mer säker på att det är mensen som är på ingång. Dock har jag inte de där extrema humörsvängningarna jag annars brukar ha innan mens. Klurigt det där!

• Anonym (Jojo)

Testade igår och det var negativt.. Är visserligen på bm-4 idag så det var ju något tidigt att testa. Hoppet finns ändå kvar!

• Anonym (Jojo)
    babydreams skrev 2016-11-15 09:33:19 följande:
    Håller tummarna för dig med! <3
    Tack snälla! Och stort grattis till plusset!
  • Anonym (Jojo)
    Mikaela321 skrev 2016-11-15 11:08:35 följande:

Ni som väntar på BIM, vad har ni för symtom? Jag har BIM den 24e, har mensvärk o lite illamående, framförallt på kvällarna. Dagarna går så sjukt sakta när man väntar.

Jag sitter med mensvärk, trötthet och är hungrigare än vanligt. Brukar inte känna hunger direkt när jag vaknar på morgonen utan mer framåt lunch men nu vaknar jag och är hungrig :S Haha!
    Dock tror jag att mensen är på intågande då de vanliga pms-humörsvängningarna börjar yttra sig :(
  • Anonym (Jojo)
    Mikaela321 skrev 2016-11-15 12:53:26 följande:
    Man vågar ju inte hoppas någonting, sen känner man väl efter extra mycket nu skulle jag tro. De är första försöker för oss, har tre barn sen innan o de är inte planerade utan hoppsan , ????
    Jag tror ändå man hoppas och känner efter mer än vad som är bra för en, men man kan ju inte hjälpa det!
    Ja vi är också på första försöket och sonen var inte heller planerad. Dock är min sambo mer åt att, sker det så sker det, medan jag vill pricka in de dagar som går, ta äl-test och så vidare. Men jag har ganska bra koll ändå när så får väl mysa till det oftare när det är dags!
  • Anonym (Jojo)
    emmne91 skrev 2016-11-18 10:09:13 följande:

Uppdaterar mina test. Ingen tvekan nu :)

Grattis!!
  • Anonym (Jojo)

Mariama: det ser ju ut att vara något där, men prova med ett annat märke om det inte skulle ske någon förändring med de test du har.

Själv har jag bim imorgon och tänkte ta ett test på morgonen och se vad det blir :)

• Anonym (Jojo)

Bim idag och testade med morgonurin, visade negativt. Inga tecken på mens annat än flytningar som är som vanligt och minns att jag hade flytningar hela förra graviditeten. Om inte mensen dykt upp innan onsdag så ska jag testa då igen.

• Anonym (Jojo)
    Madelonen1 skrev 2016-11-19 18:21:15 följande:

I verkligheten tycker jag att det syns något, men vad tror ni? Önsketänkande?

Jag kan tyvärr inte se någonting alls :/ Men jag håller tummar och tår att jag har fel!
Svar på tråden BIM november 2016