BIM november 2016
Plussade precis :D är såå lyckling men livrädd också för MF.
Plussade precis :D är såå lyckling men livrädd också för MF.
Får jag fråga om någon kör med tester från testlagret och vad ni tycker om dem? Funderar på att beställa hem men är lite osäker på hur de är.
Får jag fråga om någon kör med tester från testlagret och vad ni tycker om dem? Funderar på att beställa hem men är lite osäker på hur de är.
Det är ju ca 1 vecka kvar i november nu - ni som är kvar, när har ni BIM?
Hej :) ville ba dela med mig eftersom jag plussade idag. Jag skrev för 5 dagar sen om mitt jääääätteljusa streck (la upp bild finns på sidan 114) och man kunde ba ana de i vissa vinklar. Testade med testlagret testa tidigt. Testade sen 3 st till, från testlagret som visade ännu svagare spökstreck och en från RFSU i föregår som visade negativt. Idag på BIM tog jag ett digitalt.
Skrev upp mina symptom på BIM-6 IFALL att. Eftersom jag kände på mig att de va nåt. Det som slog mig va väl känslan, kände mig kär typ blandat med ångest. Extrem värk i värsta äggstock 3 dagar efter befruktning och sen molvärk såsom foglossning.
Fyllde i en lista iaf.
BIM-6
[x] Svullen mage
[x] Vita flytningar
[] Genomskinliga flytningar
[x] Huvudvärk
[x] Illamående (Kommer och går)
[c] Hunger
[x] Ingen matlust
[x] Svettningar
[] Glad
[] Deppig/ledsen
[x] Humörsvängingar
[x] Molvärk (började 3 dagar efter ÄL, upphörde i ca 3 dagar sen började det igen)
[] Förändrar färg i underlivet
[x] Ömma/känsliga bröstvårtor (kmr och går)
[x] Stickningar/hugg i livmodern (speciellt några dagar efter ÄL)
[] Nidis
[x] Nästäppa (har extremt ont i näsväggarna)
[x] Gasig i magen
[x] Dålig i magen
[] Hård i magen
[x] Bubblar i magen (Konstant)
[] Sugen på något
[] Finnar
[x] Kissnödig (gör ont i magen så fort jag blir kissnödig)
[x] Trött (extrem trötthet men kan ändå inte somna)
[] Hög temp (Vet ej - tempar inte)
[x] Ont i ryggslutet (nåt så förbannat, det går ner i rumpan och framsida baksida lår)
[x] Strålningar/ilningar mot ljumsken (efter ÄL)
[] Metallsmak i munnen
[] Större bröst
[] Ont vid sex
[] Yrsel
[x] Fryser (när jag inte svettas som en gris)
[x] halsbränna (några gånger, har aldrig annars)
[x] Sjukdomskänsla (känner mig hängig)
[] Synliga ådror på brösten
[x] Törstig
[x] Hjärtklappning
[x] Ont i hjärtat
[x] Drömt att du plussat (igår natt)
BIM idag och tok negativt test på morgonurin. Jag hade pos äl test för precis två veckor sedan idag. Så är alltså på ÄL + 14?? Om det inte visar någonting nu så är det väl störst chans att det inte kommer göra det inom de närmsta dagarna heller? Någon annan som har en solskenshistoriahistoria annars om att plussa pos efter ÄL + 14 men neg innan?
Hallå! BIM +1/2 idag. Testade igår med testlagret, fick mkt svagt men ändå ett streck. Testade idag med clearblue vanligt, då också svagt men ändå ett streck. Lite tydligare i verkligheten än på bild. Båda kom inom testtiden. CB digital negativ! Tycker att det borde synas mer vid det här laget om det verkligen är nåt, förra gången fick jag tydligt gravid på digitalt på bim. Förstår att jag bara kan vänta men man blir ju galen.
Hej alla!
Har försökt hänga med i tråden men hinner inte riktigt. Loggade in igår efter några dagar, 119 olästa inlägg...
Ni måste hjälpa mig med lite pepp (eller ner på jorden). Är idag på ÄL +11. Har mått dåligt till och från i ungefär en vecka (vet att det kan vara inbillning). För två dagar sedan började jag få så ont i brösten. Imorse vaknade jag med bröst som var spända som ballonger. Tänkte i min iver att "yes, nu är det hormonerna som börjat sprida ut sig i kroppen!" så jag kastade mig över ett gravtest och kissade på. Negativt.
Tidigt, jag vet, men uuuuuuh, borde där inte åtminstone något litet spökstreck dykt upp?
Är jinne på vårt femtifjortonde försök, 1 ½ år efter mf och mår så dåligt över denna iver/stress/hopp som krasas gång på gång.
Enda positiva är att om mensen kommer den här gången är vi överens om att söka hjälp. Vi önskar ju båda att det ska ske "helt naturligt och som en överaskning" som sist (när det slutade med mf) men vi har nog insett att det kanske aldrig blir så.
Ledsen och hängig idag.
Så föll jag såklart i "testaförtidigtfällan" och det va såklart negativt så jag passar på å tar ett glas vin och väntar på bättre tider!
Hepp, idag på bim+19 kom mensen. Beräknad äl är 1 januari så får väl fira in det nya året med mys!