Inlägg från: Kåtisroinen |Visa alla inlägg
  • Kåtisroinen

BIM november 2016

josefinevm skrev 2016-11-07 09:38:58 följande:

Nej det är väl så men man vill ju så gärna känna något för att vara mer "säker" :) Men det är bara att vänta ut tiden.

Jaaaa -6 idag det närmar sig. Håller verkligen tummarna för oss :)

Tycker det blir lite bättre för var dag som går. Det blir liksom lite lättare att inte tänka på det jämt! Tråkiga är att denna veckan har vi mycket eget arbete i skolan, det är så mycket svårare att fokusera och inte tänka på bebisar hela tiden när man måste sitta o jobba själv. Och så kan (=vill) man ju inte berätta för någon heller, även om man nästan spricker haha :P men men... det kommer går bra!
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-07 17:55:46 följande:

Men samma här, försöker inte tänka på det men är inte så lätt. Sen jobbar jag i butik där det finns barnkläder så där ser man bebisar hela dagarna och såklart supersöta bebiskläder. Så det är svårt men vi får hålla ut och det kommer gå bra :)

Gud vad jobbigt! :O tur att jag inte jobbar så :P det är nog det bästa med plugget, nästan alla mina kurskamrater är typ 20-22 år och har inte en tanke på bebisar :P däremot har jag tre syskon med 1-2 små barn vardera. Det kan bli lite jobbigt ibland, men också väldigt kul :) värre när folk är gravida tycker jag nog :/ det slår liksom hem lite mer.

Idag har jag nästan inte känt någonting :( lite molande värk in mot ryggraden bara, men vet inte alls om det har med detta o göra :/
  • Kåtisroinen
    FrökenE1985 skrev 2016-11-07 17:55:25 följande:

Bim -2 här. Pendlar mellan att känna mig aspreggo och bara allmänt pms:ig. Har självklart hunnit testa men såklart negativt. Bara hålla tummarna att tant röd flytt sin kos.

Haha det där med att pendla mellan aspreggo o pmsbitch känner jag verkligen igen! Haha! :D
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-07 22:50:34 följande:

Det är jobbigt och speciellt nu när man så gärna vill va där själv :) Visst är det jobbigt med gravida? Man blir ju sååå avundsjuk.

Jag känner ju fortfarande ingenting så vet inte hur det ska tolkas :/ Men det börjar närma sig nu :)

Ja, gravida är de värsta :/ men till våren ska vi vara de som alla blir avis på :D det är jag säker på!

Jag går o klämmer på mina bröst hela tiden, som om jag är övertygad om att om de bara börjar ömma lite snart så känns det nog lite bättre, haha! Inbillar mig nog att de kanske är lite ömma nu på morgonen, men det kan ju bero på allt klämmande haha xD

BIM-5 idag :D
  • Kåtisroinen
    Lindseeey skrev 2016-11-08 18:43:50 följande:

5 dagar kvar till BIM nu, kunde inte hålla mig från att testa i morse, såklart negativt.. Idag är ömheten i brösten så gott som borta, men ersatts med ryggont istället.. illamående efter maten ikväll men övergick snabbt igen.. mer kissnödig än vanligt tycker jag då jag i vanliga fall är på toaletten ca 2 ggr per dag, idag har det varit minst 5.. Kan såklart vara tillfälligt också, men hoppas på det bästa :) hur går det för er andra som har BIM runt 13/11 ?

Har också 13/11. Inget nytt här, fortfarande molvärk, ofta mer på kvällarna när jag lägger mig i soffan. :) Blev alldels skakis av två koppar kaffe idag, det har nog aldrig hänt innan :P

Men jag har köpt två test bara än så länge. O tänker inte slösa dem ;) så söndag morgon får det bli! :) längtar så! Känns bra :)
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-08 20:15:11 följande:

Ja jag hoppas verkligen det! Vilken härlig julklapp det skulle va :)

Jag känner fortfarande ingenting, förutom tröttheten. Hur är det för dig, något annorlunda idag?

Ja -5 nu men det känns ju som en evigheeeeet ändå :)

Jaa jag hoppas verkligen jag får berätta för mina föräldrar och svärföräldrar på julafton! Det hade varit såå perfekt! Det hela har flutit på så himla bra hittills: prickade ÄL perfekt, hade världens bästa helg då, BIM hamnar på fars dag och julafton blir (om allt går väl) i vecka 10. Det känns lite meant to be liksom. Hoppas verkligen att det är så! :) för oss alla :D

Inget direkt annorlunda idag. Blev lite skakis efter två koppar kaffe, men det är det enda :)
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-08 22:37:50 följande:

Eller hur det låter som en dröm! Vi håller alla tummar för att vi får leverera den bästa julklappen :)

Jag är så sugen på att testa men vet att det bara är onödiga pengar så försöker hålla uuuuuut.

Ja, kämpa! Vi klarar det här :D
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-08 22:37:50 följande:

Eller hur det låter som en dröm! Vi håller alla tummar för att vi får leverera den bästa julklappen :)

Jag är så sugen på att testa men vet att det bara är onödiga pengar så försöker hålla uuuuuut.

Kämpa kämpa :) BIM-4 idag ju! Woop woop! ^^,
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-09 12:47:12 följande:

Jaa nu kämpar vi på :)

Fick såna kväljningar idag på jobbet! Kan det va ett tecken eller var jag bara hungrig? Haha

Ja men se! Det kan ju absolut vara ett tecken :D hoppas hoppas!
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-09 20:47:58 följande:

Ja man vet ju aldrig! Nu börjar det närma sig :)

Ja nu börjar det faktiskt närma sig! Målet är liksom i sikte tycker jag :) bara tre dagar kvar nu ju! Det är ju faktiskt ingenting! Torsdagar o fredagar tycker jag brukar gå fort, lördagen kan nog bli lite lång då inte har något planerat då. Men det ska nog gå bra ändå! Nu börjar jag bli lite nervös också :O

BIM-3. Den molande känslan håller i sig och jag vaknade dessutom med en lätt illamående känsla, första gången idag ! Hur känner du dig idag? :)
Svar på tråden BIM november 2016