BIM november 2016
Nej det är väl så men man vill ju så gärna känna något för att vara mer "säker" :) Men det är bara att vänta ut tiden.
Jaaaa -6 idag det närmar sig. Håller verkligen tummarna för oss :)
Nej det är väl så men man vill ju så gärna känna något för att vara mer "säker" :) Men det är bara att vänta ut tiden.
Jaaaa -6 idag det närmar sig. Håller verkligen tummarna för oss :)
Men samma här, försöker inte tänka på det men är inte så lätt. Sen jobbar jag i butik där det finns barnkläder så där ser man bebisar hela dagarna och såklart supersöta bebiskläder. Så det är svårt men vi får hålla ut och det kommer gå bra :)
Bim -2 här. Pendlar mellan att känna mig aspreggo och bara allmänt pms:ig. Har självklart hunnit testa men såklart negativt. Bara hålla tummarna att tant röd flytt sin kos.
Det är jobbigt och speciellt nu när man så gärna vill va där själv :) Visst är det jobbigt med gravida? Man blir ju sååå avundsjuk.
Jag känner ju fortfarande ingenting så vet inte hur det ska tolkas :/ Men det börjar närma sig nu :)
5 dagar kvar till BIM nu, kunde inte hålla mig från att testa i morse, såklart negativt.. Idag är ömheten i brösten så gott som borta, men ersatts med ryggont istället.. illamående efter maten ikväll men övergick snabbt igen.. mer kissnödig än vanligt tycker jag då jag i vanliga fall är på toaletten ca 2 ggr per dag, idag har det varit minst 5.. Kan såklart vara tillfälligt också, men hoppas på det bästa :) hur går det för er andra som har BIM runt 13/11 ?
Ja jag hoppas verkligen det! Vilken härlig julklapp det skulle va :)
Jag känner fortfarande ingenting, förutom tröttheten. Hur är det för dig, något annorlunda idag?
Ja -5 nu men det känns ju som en evigheeeeet ändå :)
Eller hur det låter som en dröm! Vi håller alla tummar för att vi får leverera den bästa julklappen :)
Jag är så sugen på att testa men vet att det bara är onödiga pengar så försöker hålla uuuuuut.
Eller hur det låter som en dröm! Vi håller alla tummar för att vi får leverera den bästa julklappen :)
Jag är så sugen på att testa men vet att det bara är onödiga pengar så försöker hålla uuuuuut.
Jaa nu kämpar vi på :)
Fick såna kväljningar idag på jobbet! Kan det va ett tecken eller var jag bara hungrig? Haha
Ja man vet ju aldrig! Nu börjar det närma sig :)