Gravida sundsvall bf 2017
Finns det någon i sundsvall med bf nästa år så kan vi följas åt?
Jag har bf i april
Finns det någon i sundsvall med bf nästa år så kan vi följas åt?
Jag har bf i april
Hej på er!
Imorse fick jag plus på stickan! Är 23 år och vi väntar vårat första barn. Såå spännande! Skulle väldigt gärna komma med i Facebook gruppen ???? Är från Timrå! ?
Hej på er!
Imorse fick jag plus på stickan! Är 23 år och vi väntar vårat första barn. Såå spännande! Skulle väldigt gärna komma med i Facebook gruppen ???? Är från Timrå! ?
Hej på er!
Puffar upp tråden och om någon fler vill bli inbjuden så skicka ett PM med ditt namn så bjuder jag in till gruppen :)
Hejsan!
Ser att ni har haft den här gruppen ett tag nu, är det för sent att haka på facebookgruppen? :)
Jag är 31 år, väntar mitt andra barn i mars och har sedan tidigare en dotter som blir fyra år i vår. Kommer ursprungligen från sundsvall men gjorde en liten avstickare till stockholm under tio år, men flyttade hem igen till sundsvall för ett år sedan. Känns jättebra att vara hemma igen! Vore kul att komma i kontakt med andra som väntar barn så vi kan följas åt.
Är den här tråden helt död nu? :o
Är den här tråden helt död nu? :o
Haha det verkar lite så! Är lite mer liv i facebookgruppen iallafall.. men vi kan ju hålla igång denna också :)
Hej jag bor också i sundsvall och ska få barn :)
Hur går det med er?
Hej jag bor också i sundsvall och ska få barn :)
Hur går det med er?
Hej ja jag ser att tråden är gammal men bara för det har de säkert fått mer barn och kanske vill dela med sig eller? :) väck liv i den igen
Hej ja jag ser att tråden är gammal men bara för det har de säkert fått mer barn och kanske vill dela med sig eller? :) väck liv i den igen