Gravida sundsvall bf 2017
Finns det någon i sundsvall med bf nästa år så kan vi följas åt?
Jag har bf i april
Finns det någon i sundsvall med bf nästa år så kan vi följas åt?
Jag har bf i april
Var går ni någonstans, ni som är inskrivna? Jag går på min hälsocentral men funderar på att byta då barnmorskan bara är där tisdagar och onsdagar, och dvs bara tillgänglig att nå då också.. och då är det inte lätt att nå henne eftersom jag måste ringa till själva bokningsgrejen på hälsocentralen :/
Jag har missat många inlägg..men som elon skrev ..vore det intressant att veta vad alla gör annars? Intressen och sånt?:)
Jag har också missat en del inlägg. Men självklart vill jag också veta mer om alla! :D
Jag är som sagt 25 år och jag och sambon väntar vårat första barn som är beräknat 6 april. I februari har jag bott här i ett år. Sjukt vad tiden går snabbt! Är uppvuxen och har bott i Stockholm innan jag träffade min pojkvän som är härifrån. :D Just nu jobbar jag på en förskola och ska så småningom plugga vidare till förskollärare. Handbollen har varit en stor del i mitt liv, men det finns inte så mycket sånt här tyvärr, så nu för tiden blir det mest promenader, soffmys framför massa serier och helt vanliga saker. Jag tycker om det mesta typ. Haha herregud, jag är så dålig på att skriva och berätta saker om mig själv. Men jag är jävligt skön. Jag lovar
Längesedan någon skrev här nu, hur går det för er? Hur mår ni?:)
Längesedan någon skrev här nu, hur går det för er? Hur mår ni?:)
Mår illa precis hela tiden o är så trött så man knappt orkar hålla sig vaken på dagarna. Märker att jag inte kan hålla lika många bollar i luften som vanligt på jobbet.
Har inte varit ute här på flera dagar för jag somnar nästan direkt jag kommer hem. Hur mår du då?
Hur mår ni alla? Själv har jag gått in i den perioden där allt ska vara bra men självklart blir man det undantaget som fortfarande mår dåligt:p Är i v 17 nu!:)
Ja d där med att tanken på all mat äcklar en känner jag igen.
Vi planerar sammanflytt för fullt o lär bli senast i februari
Men han är världens bästa som fixar disk o allt och masserar o pysslar om.
Jag är i vecka 7 (6+4).
Du då?
Hur mår ni alla? Själv har jag gått in i den perioden där allt ska vara bra men självklart blir man det undantaget som fortfarande mår dåligt:p Är i v 17 nu!:)