smurfen 11 skrev 2017-02-01 09:58:05 följande:
Hoppas ul imorgon går bra!
Jag känner att det börjar bli lite mycket med allt detta, behöver verkligen komma iväg. Önskar jag var temporärt arbetslös så det gick sticka bara för några dagar, hade räckt!
Jaså Tack för infon att Puregon ger fler ägg..Ska fråga min läkare om jag ska ta det. Läst andra trådar och det verkar inte helt ovanligt med få ägg eller inga tyvärr, i alla åldrar. Läste studien du länkade, förstår att om några stora blåsor bildas, så försvinner resten. Kanske det som hände mig. Blitt lite orolig dock med alla hormoner jag tryckte i mig, till ingen nytta. Undra hur farliga dessa behandlingar är?
Tack! Hoppas jag med.
Det är förstås aldrig helt riskfritt med läkemedel, men man tänker oftast på längre behandlingar när man pratar biverkningar och negativa effekter på kroppen. Våra är ju i det sammanhanget mycket korta, jämfört med de som står på ständig behandling eller beh flera månader eller år. Så jag är inte så orolig för det.
Brukar du ha spottings innan mens? Kollat progesteronvärdet? Om du vet att du ligger lite lågt skulle jag ta Lutinus, bättre upptag genom slemhinna och högre styrka dessutom. Annars räcker det nog m krämen. Fast egentligen ska man ju kolla m läkare först...
Lutinus är dessutom såååå jobbigt att hålla på med, rinner o kladdar... Bunkra upp m trosskydd i så fall...
Ang ÄD så tänker jag att det blir mitt barn biologiskt, men inte genetiskt. Det får ju näring, skydd etc från mig, det är jag som liksom "bakar och jäser" barnet, även om huvudingrediensen kom från ngn annan.