• Jessy01

ivf / äd 2016/ 2017?

Smurfen- munkpeppar då ska jag testa det tack!

Maran- tack för svar ang. fasigyn /flagyl. Jag har Fasigyn men skulle nog kunna få Flagyl utskrivet istället....vad tycker du är bäst eller vad hade du valt...det där med dödar lät ju bra

• Jessy01

Furry...fy denna jäkla karusell...ja precis om man bara visste att om två år dåååå händer det! Då kan man börja andas igen i allt detta men så är det ju tyvärr inte. Skickar massa kramar och hoppas du kommer igen snart.

Jag mår riktigt kass på detta med allt...börjar ju ny IVF omgång i slutet av mars. Betalt för tre men känner att om d inte fungerar nu så orkar jag inte mer psykiskt. Min sambo som har dåliga simmare har inte tagit sitt Zink, snusar fortfarande etc... jag gör ALLT han gör inte mkt för detta. Får bli spermiedonation om d inte funkar denna gången.Håller alla tummar och tår för er alla!!!

• Jessy01

Undrade sökande...njaaa det vet jag ej om han är men jag har nämnt det och han sa att vi får ta den diskussionen om det inte fungerar denna omgången...

Fast jag är fast besluten att bli gravid igen så hoppas verkligen han är ok m det. Någon annan som tänkt spermiedonation istället för ÄD att prova först? För oss blir d ju även en pengafråga. Har lånat till IVF försök och d blir ju billigare m spermiedonation.

• Jessy01

Hej allihopa! Hoppas allt går bra! Spännande för er som satt igång Lycka till!!!

Läste lite o akupunktur i tråden, tror stenhårt på det!

Jag sätter igång IVF nästa vecka och tänkte fråga hur ni som tar kortison medicinerar? Börjar ni nån vecka innan? Hört man kan ta 5 mg 2 veckor innan sprutstart och sen öka?

Supertacksam för svar!! Kram

• Jessy01

Tack så jättemycket undrande sökande

Superfurry....fina tips från undrande... om du inte får utskrivet så inboxa mig....lycka till alla!

• Jessy01

Tack undrande! Jag har alltid börjst vid äggplock så ville börja

lite tidigare denna gång :) Jepp tsr pred, trombyl och fragmin.

• Jessy01

Superfurry kolla inboxen!

Har börjat tänka på ÄD då vårt senaste IVF gick åt skogen :(

Vet ni hur det är m öppen donator. Jag skulle vilja ha mycket info kring

donatorn dels för barnet och dels för att kunna matcha bra. Är detra möjligt? Vet ju att

tvärtom med spermier funkar det men är helt ny på detta m ÄD.

Kram!

• Jessy01

Tack undrande för svar! Och supergrattis till graviditeten! Underbart att höra! :)

Tänkte bara kolla ang öppen donator....vad får man reda på vet du eller ngn? Bara ögonfärg etc eller lite mer?

Min läkare sa att bär man barnet vid ÄD formas barnet till 30 procent efter den som bär det

Furry- jag hade ägguttag i fredags.. dåg bra ut 9 äggblåsor 5 ägg. Fagen efter ringde det och sa att INGA blivit befruktade . Totalt knäckt :( Har ett försök kvar dom blir, om jag orkar psykiskt, i augusti. Mitt problem med ÄD är även pengar tyvärr. Tråkigt att sådant ska sätta stopp men men...

Furry du frågade efter infp ang. kortison...vill gärna ge dig så maila om du fortfarande intresserad

Kram på er allihopa!

• Jessy01

Smurfen! Tack för att du tänkt på mig!

Såg nu att du är på gång! Håller alla tummar och tår!!

• Jessy01

Åh Maran! Grattis till ruvande!! Hoppas hoppas! :) Så många som förhoppningsvis är gravida sen jag var inne sist! Spännande:)

Tack undrande igen för info! Ska kolla upp!

Kramar!

Svar på tråden ivf / äd 2016/ 2017?