Inlägg från: LeiaBus2010 |Visa alla inlägg
  • LeiaBus2010

BF JULI 2017

Haiduchi skrev 2016-11-06 11:04:53 följande:

De ville inte kolla mig nånting på akuten, tyckte inte det var tillräckligt akut....

Då hemma igen. Inga bruna flytningar mer. Hade totalt två när jag var på toa men väldigt lite. Så det ger hopp.

Men fortfarande ont. Inte släppt alls. Läst att många upplevt mer växtvärk under andra grav och även om man har fött via snitt, vilket dottern är.

Men även att det är i dessa veckorna 5-6 som kan få ont av utomkved då ägget börjar växa nu.... så försöker inte noja men så mycket som fet känns så ät jag jätte orolig. Tänker nog åka in igen och överdriva mitt onda i EM typ om det inte blivit bättre. Vill veta! :(

ÄR inte gravid vad jag vet men har varit 2 ggr. Ville bara säga att man kan ha bruna flytningar. gammal slemhinna som kommer ut under graviditet.

Man kan till och med ha mens fortfarande för att kroppen inte förstått att man är gravid.

SÅ länge du inte har superont och blöder klarrött så är det ingen fara <3
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010
    Haiduchi skrev 2016-11-06 12:11:04 följande:

Hoppas hoppas !

Min man är väldigt positiv och peppar, jag är väldigt orolig att det är utomkved. Har fortfarande värk, tyckte det kändes mindre men bara någon minut..... var går gränsen vid rimligt/vanligt ont vs oroväckande ont?

Gränsen går väl mest vid mycket blödningar.

Alla har olika ont nämligen. Ont KOMBINERAT med blödning är inte bra.

Men har du smärtor som gör att du ej kan gå /stå så tidigt så är ett oroväckande såklart.

Håller tummarna för dig att det bara är vanlig växtvärk
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
Svar på tråden BF JULI 2017