Inlägg från: GrönTröja |Visa alla inlägg
  • GrönTröja

BF JULI 2017

Hallå!
    Hoppar gärna in här med. Håller med om att det är mysigare med en grupp där man inte är så många. Jag plussade den 26 oktober. Har inte berättat för sambon ännu. Tänkte göra det på farsdag :D
    Vi har en son som blir 1,5 i December :)

Hur mår ni?
    Själv så får jag illamående som kommer i vågor. Mest på kvällen. Och magen blir väldigt svullen mot kvällen. Ser ut som att jag gått längre. Men är iofs osäker på vilken vecka jag är i. Får se vad BM säger på Tisdag :) Hoppas på att vi får göra ett tidig UL.

• GrönTröja
    Haiduchi skrev 2016-11-04 20:19:16 följande:
    Hej!

Åh vilken härlig farsdag present! Ser också mega gravid ut redan, Hahaha! Men är bara för jag ätit massa kolhydrater de senaste dagarna :)

Lite illamående har jag men det är som ditt, kommer och går.

Min fogar känner jag av mer eller mindre. Hade jobbig foglossning förra graviditeten. Men kämpar på :)

Jag ska inte träffa bm fören i slutet av november.

Vill också göra ett tidigt vul, ul
    Ja! Om jag lyckas hålla mig ifrån att berätta. Illamåendet börjar bli värre. Och sen börjar jag få massa molvärk nu också. Men hoppas det vänder :p

Jag kommer säker inte få göra ett tidigt vul/ul. Men jag hoppas.

Jag fick SD väldigt tidigt i förra graviditeten. Likaså foglossning, kom väl runt vecka 16 kanske. Hoppas jag slipper det den här graviditeten.

Hur gammal är ditt andra barn?
  • GrönTröja
    GrönaDruvan skrev 2016-11-04 22:48:42 följande:
    Mysigt att berätta på fars dag! Har du tänkt ut hur du ska berätta det?

Jag har himla mycket molvärk..gör riktigt ont. Bröstvårtorna är ömma och känner ett lätt illamående då och då. Inget illamående som stör än och mår inte illa av lukter eller mat, hoppas det håller sig så!
    Ja verkligen. Om jag nu lyckas klara mig ifrån att inte berätta. Illamåendet börjar bli lite värre. Sen är jag väldigt svullen.

Jag är lite osäker än. Men har köpt en tröja till sonen som det står "Big Brother" på. Så antingen tar jag på honom den och får se när sambon märker var som står på den :) ;)

Eller så tänkte jag ge han ett paket, som det kommer ligga en liten body i samt ett graviditetstest :)

Min molvärk börjar komma nu med. Inte känt av något tidigare. Går eventuellt in i vecka 7 i morgon. Om jag inte gått längre. Hur långt gången är du? :)
Svar på tråden BF JULI 2017