BF JULI 2017
Hej!
Vet inte om denna lilla gruppen är så aktiv, men om det är några av er som vill skriva här så är jag gärna med
Tycker det är så himla många i de andra grupperna, så skönt om man är lite färre i någon också!
Hej!
Vet inte om denna lilla gruppen är så aktiv, men om det är några av er som vill skriva här så är jag gärna med
Tycker det är så himla många i de andra grupperna, så skönt om man är lite färre i någon också!
Du skrev ju 2a barnet såg jag nu
Hur gammalt?
Hej
Hoppar gärna in här. Bf 14 juli 3 mf i bagaget 1 innan vi fick vår dotter 2012 och två i år. Äter trombyl tar lutinus och hoppas verkligen på att det ska gå vägen nu. Jag är 38 år
Hallå!
Hoppar gärna in här med. Håller med om att det är mysigare med en grupp där man inte är så många. Jag plussade den 26 oktober. Har inte berättat för sambon ännu. Tänkte göra det på farsdag :D
Vi har en son som blir 1,5 i December :)
Hur mår ni?
Själv så får jag illamående som kommer i vågor. Mest på kvällen. Och magen blir väldigt svullen mot kvällen. Ser ut som att jag gått längre. Men är iofs osäker på vilken vecka jag är i. Får se vad BM säger på Tisdag :) Hoppas på att vi får göra ett tidig UL.
Någon mer som inte känner så mycket? Är så nojjig...
Bröstvårtorna har börjat göra ordentligt ont, och molvärk har jag rätt mycket emellanåt.... Men inte mycket mer...har haft lite lätt illamående från o till, men inget idag.
Imorgon går jag in i vecka 6....
Sitter på akuten nu, haft värk långt ner i magen konstant sen igår kväll. Vaknade nu med samma värk och när jag var på toa så kom en brun slemmig sträng. Ringde 1177. Kan vara utomkved eller missfall på g. Hoppas på inget men svårt att tro att det inte är något. Så typiskt.... fan med.....