Inlägg från: Minasalomonsson |Visa alla inlägg
  • Minasalomonsson

BF JULI 2017

Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?

fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!
  • Minasalomonsson

Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?

fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!

• Minasalomonsson
    Beebii skrev 2016-11-16 09:34:46 följande:

Jag ser ett streck! Hur ser originalet ut i färg? Kan visa och jämföra mitt svaga plus jag fick ngr dgr före Bim (kan du ha haft senare äl än du trott?)

Jag känner av min äl väldigt väl! absolut kan jag de! tog ett clearblue idag och fick pluss så det är en lite bebis här inne ??

• Minasalomonsson

är väldigt tidigt gravid går in i vecka 5 om jag räknat rätt imorgon! jag fick mf förra månade ingen mens i mellan! ????
  • Minasalomonsson
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 12:30:52 följande:

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Oh de hoppas jag med! Är rädd hela tiden men försöker tänka så posetivt som möjligt! Ringde en barnmorska idag och hon gav mig som råd att ringa till kvinnokliniken och boka ett vul och de är de ända jag vill så jag kan slappna av! Men har dubbelt så mycket symptomer än förra gången så ser de som ett bra tecken eller inbillar mig ????
  • Minasalomonsson

är de någon som har gjort Vul o vecka 6 och sett ett hjärta? ska på på vul nästa fredag och gick in i v 5 idag ????

• Minasalomonsson
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 12:30:52 följande:

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Oh de hoppas verkligen med! De kommer gå bra ska du se! vilken vecka är du i?
  • Minasalomonsson
    Lilltiger84 skrev 2016-11-18 08:57:44 följande:

Ja, vi hoppas att allt går bra för oss den här gången!  Jag är i vecka 5 (4+5), vilken är du i?

Jag är med i vecka 5 fast 4+1 ???? vill att tiden ska springa förbi till v 12 så jag kan andas ut! ????
  • Minasalomonsson
    marretiin skrev 2016-11-18 15:35:49 följande:

Jag är oxå i vecka 5 4+1 o som man längtar till v.12 ja

oh så roligt! ???? ja hoppas de gör de ????
  • Minasalomonsson
    GrönaDruvan skrev 2016-11-29 12:16:16 följande:

Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!

Oh vad roligt stort grattis ????
Svar på tråden BF JULI 2017