BF JULI 2017
Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?
fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!
Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?
fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!
Jag ser ett streck! Hur ser originalet ut i färg? Kan visa och jämföra mitt svaga plus jag fick ngr dgr före Bim (kan du ha haft senare äl än du trott?)
Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången!
är de någon som känner något i svanken inte ont utan mer öm??
är de någon som har gjort Vul o vecka 6 och sett ett hjärta? ska på på vul nästa fredag och gick in i v 5 idag ????
Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången!
Ja, vi hoppas att allt går bra för oss den här gången! Jag är i vecka 5 (4+5), vilken är du i?
Jag är oxå i vecka 5 4+1 o som man längtar till v.12 ja
Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!