• Pkb

BF JULI 2017

Hej, jag var med i bf juli 2016 tråden.....och ja, vad ska man säga. Fyra månader låg mammabyxorna nerpackade åh hej och hå nu ska dom på, Bf Juli 2017, två barn på ett år (skäms)...Nä det var verkligen inte planerat. Hur ska det här gå? Orolig

• Pkb
    Mamma1986 skrev 2016-11-15 06:38:20 följande:

Det kommer gå jätte bra :). Jag väntar mitt nr 4 , inte alls planerat och är också jätte orolig . Men jag tänker på något sätt att man får inte mer än vad man klarar av :)

Tack! Jag väntar också mitt fjärde barn :). Har barn födda 2008, 2009 och 2016. När är dina barn födda?
  • Pkb
    Mamma1986 skrev 2016-11-16 06:07:02 följande:

Hihi vad roligt ???? våra är födda 10,11,14 så blir lite längre ifrån den här gången hihi ???? hur mår du ? Har du också väldigt mycket växtvärk ? Tycker den blivit starkare vid varje graviditet

Så du har tre relativt små barn då :) Jo jag har också mycket växtvärk, obehagligt :S

Jag kände att kroppen var lite sliten vid tredje graviditeten och eftervärkarna var hemska, hade du det också så? Ingen styrka i musklerna heller, jag hänger som en påse nötter. Jag hoppas att jag får en flicka den här gången för jag brukar få hyperemesis när jag väntar pojkar. Men än känner jag inte av så mycket Symptom. Min kiropraktor sa dock att jag förmodligen kommer att få spendera denna graviditet i rullstol pga svåra bäckenproblem men det vägrar jag acceptera. Hur går det för dig?
  • Pkb
    Mamma1986 skrev 2016-11-16 20:43:57 följande:

Ja jag tycker att eftervärkarna har blivit bättre för varje barn , dem varar kortare men är mkt mer intensiva .

Vad innebär hyperemeisis ?

Det är när man spyr dygnet runt, går ner i vikt och måste bli inlagd med dropp.
  • Pkb

Mensvärk och blödning nu :/ Har blött under graviditeten med två av mina barn, men nu har jag ju ont också....kanske är det ett missfall.

• Pkb
    Mamma1986 skrev 2016-11-18 06:07:37 följande:

Hoppas det inte är det . Håller tummar och tår

Tack
  • Pkb
    GrönaDruvan skrev 2016-11-18 07:41:37 följande:

Håller tummarna att det är ok allting!! Jag har haft två små blödningar denna gång och väldigt ont, men det gick över och symptomen är kvar, så för min del tror jag iaf att allt är bra...återstår att se!

Tack och detsamma!
Svar på tråden BF JULI 2017