BF JULI 2017
Hej och grattis till alla plus! :)
Är det ok om jag hänger på här? Det är bara jag och min syster som vet om den här graviditeten än så länge.
Hej och grattis till alla plus! :)
Är det ok om jag hänger på här? Det är bara jag och min syster som vet om den här graviditeten än så länge.
Hej!
Såg att fler är oroliga så här i början. Jag är jättenojig :(
Jag känner ingenting förutom tröttheten. Förra graviditeten mådde jag illa på dag ett och det ömmade både här och där.
Nån som vet när symptomen är brukar dra igång eller vara "som värst"?
Upplevde med förra mer symptom full. Väääldigt trött. Vem vet, det kanske drar igång i v.8. Ingen är väl där än?
Men nu på EM har jag mått illa. Märkte dock att päron gick ner, var riktigt gott och mådde bra en liten stund efter. Så ska köpa päron att äta ikväll :D
Hej!
Har inte hunnit skriva så mycket i denna tråden än, men tror jag skrev om min oro här. Nu är jag inte så orolig längre för plötsligt har jag 1000 symptom på graviditeten!
Har bland annat lagt min första spya :S Kan barnmorskan skriva ut lergigan, eller måste det göras hos läkare?
Mitt illamående knäcker mig med .. Kräkte i morse när jag var påväg till min pappa , gick samtidigt som jag kräkte upp mitt kaffe ???????? vågade inte stanna på ett ställe och kräka ifall det kom någon så jag fortsatte gå