Inlägg från: Sommarbebis2017 |Visa alla inlägg
  • Sommarbebis2017

BF JULI 2017

När ni testade om ni var gravida... gjorde ni det ensamma eller var pappan där eller så? Alla gånger har jag egentligen testat själv utom denna gång. Då lämnade jag stickan direkt och sa nu kan du gå och titta, det kan ta nån minut innan du ser resultatet.... Glad Hann bara vända ryggen till innan jag hörde en glad röst berätta för mig att det var positivt Glad Gick nog inte ens två minuter... Jag var så nervös efter missfallet då i september att jag orkade inte bli besviken... men slapp ju Glad

• Sommarbebis2017
    babydreams skrev 2016-11-18 17:34:35 följande:
    Gjorde det själv eftersom sambon vaknar alltid senare än mig ;)
    Treansresa skrev 2016-11-18 18:05:26 följande:
    Har alltid testat med billiga stickor själv. Och har jag anat något har han kollat och vi har åkt tillsammans och köpt ett digitalt. Det har vi alltid tagit tillsammans eller ja jaghar kissat själv o vi har kollat tillsammans.
    Okej Glad

• Sommarbebis2017
    Newbie84 skrev 2016-11-18 18:38:43 följande:

Ni som har barn sen tidigare, synd det att ni är gravida? Min mage är jätte svullen ser typ ut som när jag var i vecka 20 med mitt första och jag är i vecka 7 typ..,

Ser också ut att vara i v 20 minst .... Glad 
  • Sommarbebis2017
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 08:43:30 följande:

Vi har skapar en till Facebook grupp. Den är hemlig. Skriv meddelande till mig här på FL med namn o beskrivning av profilbild så lägger jag till er! Välkomna :)

Öh nu har jag missat nåt? finns det ytterligare en juligrupp nu? ObestämdGlad
  • Sommarbebis2017

Jamen... såg nu att detta va den andra tråden. Men är självklart med i den andra hemliga gruppen med om det är okej och det är ju alltid trevligare med ansikten på folk Glad

• Sommarbebis2017
    GrönaDruvan skrev 2016-11-19 12:16:04 följande:

Har alla svullna magar? Min är inte mer svullen än innan...haha... Märker inte så mycket på just magen faktiskt, även om jag inte tycker det är skönt när byxor sitter åt.

Jag är nog rätt rund redan i v 8 "bara" men alltid varit med de tre innan med väldigt snabbt. Med ettan för typ 13 år sedan så blev jag frågad redan runt v 10-11 om jag var gravid Glad
  • Sommarbebis2017
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 19:23:20 följande:
    Ja det finns flera ;) vi är nog några stycken som är gravida just nu
    Inboxar Glad
  • Sommarbebis2017
    linneaa95 skrev 2016-11-20 15:46:47 följande:
    Vecka 7...
    Be att få ta blodprov då nånstans, i vecka 7 borde det verkligen synas på blodprov iaf?! eller ett test på en mvc mottagning? Himla trist att du känner att du blev bemött så. Har du ingen bild av testen? Glad
Svar på tråden BF JULI 2017