• CBH2

BF JULI 2017

marretiin skrev 2016-11-20 16:31:13 följande:
    Å då har vi BF samtidigt . Har bara tagit ett test jag. Behövde nog bara en bekräftelse på alla symtom jag har. Finnar över hela rygen o axlar som som tur är försvunnit lite nu. Illamående nästan hela tiden men mest på jobbet. Gasig i magen som sjutton men går lite upp o ner med det. Halsbränna som kmer framförallt på kvällen. O så trött. Pigg som en mört på morgonen men helt slut på kvällen :-P
    Vad kul! Jag har också BF 27 juli. Plussade i torsdags och tog ett till i lördags för säkerhets skull :) ++++

Har haft så ont i magen på nätterna, har svårt att sova och är inte alls lika matsugen längre, blir mätt på väldigt lite. Jag hoppas verkligen att det här håller :)
  • CBH2
    LillaJag06 skrev 2016-11-21 13:59:34 följande:

Hej!
    Plussade idag. Bf 27 juli :)

Vad roligt, grattis!! :) jag har också BF 27 juli
  • CBH2
    Nathalietuva skrev 2016-12-03 07:34:07 följande:

Nä finns absolut inga garantier :) men som du skriver så hade det varit skönt att veta. Jag har tagit bort en del av min livmodertapp vilket gör att man inte kan "hålla kvar" barnet fullt ut. Har du också bf i juli? :)

Nathalietuva - har du gjort en konisering? Jag har också gjort det. Har du barn sedan tidigare? De säger ju att det finns risk att man föder för tidigt då, men är det helt klarlagt att man inte KAN behålla barnet hela tiden ut?
Svar på tråden BF JULI 2017