BF JULI 2017
Bf 2 juli här!
Är i vecka 7+2. Mår mycket illa jag också. Är extra trött också.
Det är andra barnet och vi hoppas innerligt att det ska gå vägen!
Bf 2 juli här!
Är i vecka 7+2. Mår mycket illa jag också. Är extra trött också.
Det är andra barnet och vi hoppas innerligt att det ska gå vägen!
Exakt samma som mig! 7+2 och andra barnet :)
Vad roligt! Hur många år är ert första barn? Har ni tänkt något om när ni ska berätta för stora syskonet och andra?
Med första var vi jätte snabba att berätta att vi skulle ha barn. Men denna gången vill jag verkligen suga på det, berättat för någon kompis och några få kollegor men vill vänta, och hoppas vi kan, tills jag är i v. 15-16 något innan vi berättar för resten.
Jag går in i vecka 9 imorgon.igår fick jag enormt ont i magen som höll i sig i ca 4 timmar. Fick lov att andas mig igenom smärtan till och från och kunde inte gå ordentligt ibland. Kändes som magknip. Inte alls någon mensvärk eller liknande. Och ingen blödning.
Är såå orolig. Tur jag har vul på torsdag. Men det känns inge lovande... Usch!
Blödning hit och smärtor dit. Nu har jag äntligen fått se den lilla krabaten. En liten plutt på ca 2 cm fick vi idag se på vul. Med ett fint tickande hjärta.
Underbart!!!
Är i vecka 8+3 precis som jag beräknat.
Är så himla lycklig att det förhoppningsvis blir ett litet syskon i sommar!
Vad äter ni som mår illa? Idag har jag levt på nyponsoppa/saftsoppa och vattenmelon. Fått i mig två knäckebröd också. Fy för att må såhär. Varje dag är en pina. Grymt hungrig, men märker att jag mår mer illa om jag äter ordentligt ett mål och sen inte klarar att äta mer. Bättre att må konstant illa på ett jämt sätt, än att må illa hela tiden plus att få dalar där jag mår så illa så jag kryper ur mitt eget skinn.
Måtte detta försvinna snart, nästan så jag undrar om det är värt det?
Hej alla!
Hoppar in här med bf 31 juli!:) andra barnet. V 5 (4+3) mår prima än så länge och hoppas allt ska gå bra :)