• M OCH M

BF JULI 2017

hej jag har också bf i juli 2017 :)

• M OCH M
    Maceka skrev 2016-11-25 08:46:34 följande:
    Åh vilken underbar historia

Får jag fråga hur det får med rökningen?

Super grattis till graviditeten!!!
    jag måste fråga hur de går med rökningen eftersom att jag också är rökare jag är i vecka 6 nu och försöker sluta röka inte de lättaste alla dagar om man säger så då jag ska äta medicin för att jag har en diagnos men i stället för medicinen så har jag i princip alltid rökt så de är skit svårt nu men röker inte lika mycket som jag gjorde förut och de är ju bättre de
  • M OCH M
    marretiin skrev 2016-11-25 08:23:59 följande:
    Här är en bild tagen på kvällen oxå
    Jag förstår vad barnmorskan menade med att jag kommer få mage tidigare den här gången :-P
    oj du verkar ha fått din mage tidigt jag är i vecka 5+5 alltså vecka 6 och går in i vecka 7 på måndag så jag längtar tills varje måndag kommer haha, men jag känner mig lite upp svullen och så tror de syns lite
  • M OCH M
    elinos01 skrev 2016-10-28 11:06:22 följande:

Någon mer som plussat med BF i juli? :D

jag har bf den 23 juli 2017
  • M OCH M
    GrönaDruvan skrev 2016-11-26 16:33:49 följande:
    Japp, jag har kollat. Det stämde på mina två andra barn..det var killar. Enligt den nu ska det bli en tjej, men det är jag tveksam till...tror ju på en kille igen....
    vad är de för kalender och hur kollar man de ?
  • M OCH M
    GrönaDruvan skrev 2016-11-26 16:38:24 följande:

Någon som har ont i magen? Jag har sjukt ont i magen..inte "tjejmagen" utan ovanför. Nedanför revbenen och en bit ner. Gör sjukt ont när jag trycker där. Någon som känner igen sig? Nästan så jag blir orolig... Haft det ett dygn snart..

vad är de för kalender och hur kollar man de?
  • M OCH M
    Maceka skrev 2016-11-27 21:44:46 följande:
    Hej! Alltså, jo det går bra med rökningen men det är tufft, speciellt när man har hunörsvängningar som heter duga så ska man avvänja sig ett beroende också! Ha ha.

Jag mår inte illa eller så heller och kaffe kan jag dricka utan problem så klart att jag blir röksugen.. Har liksom gått o väntat på att tappa suget och nästan vilja spy bara åsynen av en cigarett som jag blev av förra grav(avslutad grav) men nej.
    okej för jag är också rökare men jag röker nu rökte en halv ask nästan en hel ask i bland om dagen och nu röker jag mellan 4-6 om dagen så trappat ner som bara den men de är så svårt då jag har diagnoser med och har använt rökningen i stället för medicin och de gör de inte lättare nu när humör svängningarna kommer med att varken ha medicin och att sluta att röka skit svårt
  • M OCH M
    marretiin skrev 2016-11-29 20:57:04 följande:

Å här har vi magen idag 5+5 på kvällen.

oj du börjar redan få en liten mage men mage är också jätte uppblåst på kvällen nu är jag i v 7 så känner mig jätte svullen och i bland klumpig redan nu haha
Svar på tråden BF JULI 2017