• Thivve

BF JULI 2017

Hej.

Jag är gravid i v 6 (5+6) och vill gärna dela känslor och erfarenheter med andra :)

Just nu försöker jag att få kontroll över mitt illamående och lära mig att hantera det :/

Hur mår ni andra?

• Thivve

Jag är helt ny på sidan, kan man få en notis el liknande när nån skriver i tråden el svarar på ens inlägg?

• Thivve

Nån här som vet hur det går till med sjukskrivning och att få receptbelagda tabletter? Har gått ner ca 3 kg sen i torsdags och behöver lite bättre tabletter... Gör Bm allt eller husläkaren? Tacksam för svar då jag inte har så mkt energi och inte vill sitta i massor av telefonköer i onödan imorgon.

• Thivve
    Newbie84 skrev 2016-11-27 16:44:09 följande:
    Husläkaren, gynakuten eller läkare på mvc. Om du inte härdar ut så åk till gynakuten, ring först så de vet att du kommer in. Boka sen upp läkartid för skjukskrivning i morgon om inte gynakuten kan göra det på en gång, lider med dig :(
    Tack! Ska ringa både bm och husläkare imorgon så får vi se.
    Fick i mig lite mat idag efter magkatarrstabletten börjat verka men nu mår jag så jävla illa ????
  • Thivve

Jag va hos läkaren idag och fick tabletter utskrivna och blev sjukskriven i 2 v, hoppas att det ska räcka med 1 v för att återhämta krafter...
    Vet inte om jag inbillar mig men känns som att illamåendet har blivit lite bättre, kan ju vara tillfälligt men håller tummarna :)

Svar på tråden BF JULI 2017