BF JULI 2017
Hej.
Jag är gravid i v 6 (5+6) och vill gärna dela känslor och erfarenheter med andra :)
Just nu försöker jag att få kontroll över mitt illamående och lära mig att hantera det :/
Hur mår ni andra?
Hej.
Jag är gravid i v 6 (5+6) och vill gärna dela känslor och erfarenheter med andra :)
Just nu försöker jag att få kontroll över mitt illamående och lära mig att hantera det :/
Hur mår ni andra?
Jag är helt ny på sidan, kan man få en notis el liknande när nån skriver i tråden el svarar på ens inlägg?
Nån här som vet hur det går till med sjukskrivning och att få receptbelagda tabletter? Har gått ner ca 3 kg sen i torsdags och behöver lite bättre tabletter... Gör Bm allt eller husläkaren? Tacksam för svar då jag inte har så mkt energi och inte vill sitta i massor av telefonköer i onödan imorgon.
Jag va hos läkaren idag och fick tabletter utskrivna och blev sjukskriven i 2 v, hoppas att det ska räcka med 1 v för att återhämta krafter...
Vet inte om jag inbillar mig men känns som att illamåendet har blivit lite bättre, kan ju vara tillfälligt men håller tummarna :)