• Hes92

BF JULI 2017

Hej hoppar in här,
    Plussade 19/11 för första gången. BF enligt sista mensen är 29 Juli.
    Var och skrev in mig på MVC idag. Trodde inte man skulle få komma på något besök förrens typ v 12. Men här var det hälsosamtal vid v 8 typ och sen inskrivning vid v 10 ! 
    Kan inte fatta att detta händer. Kanske svårt att förstå också eftersom jag inte har något symtom. Någon annan som känner igen sig? :)

• Hes92
    Sselma skrev 2016-11-22 10:34:04 följande:

Vågar knappt tro att det är sant men äntligen är det vår tur! Plussade första gången i söndags, plussen har ökat lite varje dag och idag positivt på digitalt. Slutade med p-piller i dec 2015, hade ett MF i maj och nu äntligen plus! Hoppas det går vägen nu!! BF 31 juli enligt NC.

Är 25, sjuksköterska, jobbar med intensivvård med just bebisar. Blir vårt första barn! Har precis flyttat in och kommit i ordning i vår egen bostadsrätt efter en tid i andrahand, känns så skönt!

Hur tidigt ringde ni MVC? (Finns säkert många svar i tråden men är lite lat och frågar )

Grattis till plus! Pussade också i helgen, och jag var inne på MVC i går ( jobbat på sjukhus så vi ligger på samma plan) Enligt NC gick jag in i v 5 i söndags. :)
  • Hes92
    Sofia12310 skrev 2016-11-29 18:11:49 följande:

Hej allihopa! Jag är också gravid,i vecka 6 (5+2) beräknad 29 juli än så länge :) detta kom lite som en chock för oss och vi har inte varit tillsammans alls länge. Bara ett par månader och båda hade flera års långa förhållanden innan. Men jag har gjort 3 aborter innan när ja var yngre och är 22 år nu och gör aldrig om det! Plus att vi har hus bilar körkort jobb osv så vi valde att köra på det och vi är så spända! Ska till bm 8/12 ????

Åh då har vi exakt samma dagar! Är också i v 5+2 med bf 29 juli, enligt appen då. Ska på hälsosamtal 12/12.
    Kom som en chock här också, inte ovälkommen men shit liksom! 
    Hur mår du? Känner du några symtom? :)
  • Hes92
    Sofia12310 skrev 2016-11-29 20:42:41 följande:
    Men åh va kul!! ????

Ja, jätte trött! Och lite illamående mest hela tiden, och behöver springa och kissa oftare och äter gärna ofta och lite ömma bröst men ibland gör dom extremt ont ????

Hur mår du själv? Vilka symtom? ????
    Well.. jag tror jag upplever mig själv som något tröttare, kommer och går. VIssa dagar slår det på efter lunch och jag får hålla uppe ögonlocken.
    Ibland har det ömmat till lite i ena bröstet. Jag har rätt stora bröst sedan innan ( 75H) Så känner att jag har svårt att avgöra även där om det verkligen är ett grav symtom eller bara det vanliga! Men annars inget! Skönt men också liiite panik känsla då det är så svårt att ta in! Eftersom det inte känns något. Så kommer på mig själv att gå runt och hoppas på att må liite dåligt :)
Svar på tråden BF JULI 2017