BF JULI 2017
Hejsan! Har också bf i juli, den 7/7 ???? Men både min man och jag samt min barnmorska tror att den lille kommer tidigare då vår dotter föddes i vecka 33. När har du bf?
Hejsan! Har också bf i juli, den 7/7 ???? Men både min man och jag samt min barnmorska tror att den lille kommer tidigare då vår dotter föddes i vecka 33. När har du bf?
Några kollegor och några nära vänner vet.
Har tänkt berätta för dottern på julaftonsmorgon, är i v 12+5 då. Hoppas att hon sen hjälper oss att berätta för familjen sen under dagen :)
[quote=77185965][quote-nick]CBH2 skrev 2016-12-03 11:58:18 följande:[/quote-nick]Nathalietuva - har du gjort en konisering? Jag har också gjort det. Har du barn sedan tidigare? De säger ju att det finns risk att man föder för tidigt då, men är det helt klarlagt att man inte KAN behålla barnet hela tiden ut?[/quote
Hejsan! Ja jag gjorde det 2012, födde min dotter i vecka 33 2013, allt gick jättebra och personalen på neonatalavdelningen är helt fantastisk. Har du barn sen tidigare? Ja, jag var hos min barnmorska förra måndagen och hon berätta då att har man gjort konosering så tar man ju bort en liten del av livmodertappen vilket gör att man inte kan hålla kvar barnet fullgånget, det behöver inte alls vara så men det är en risk att föda förtidigt. Men man ska nog inte oroa sig så mycket, det kommer gå bra :)