Inlägg från: Elliot0300 |Visa alla inlägg
  • Elliot0300

BF JULI 2017

Hejsan!
    Är i vecka 5? 6? Lite beroende på app (6 enligt NC) och har beräknad BF 27 juli.
    Blev gravid på första försöket i december 2015 men det slutade med MF i vecka 7 tyvärr. Vi har kämpat på och äntligen plus på stickan!
    Har en del molvärk och vissa dagar ömma bröst, andra inte.
    Kan inte säga att jag känner mig illamående men har dålig aptit och känner mig liksom "mätt" såfort jag ätit minsta lilla.

Hur mår ni andra? Var har ni för symtom och icke symtom? Verkar vara himla olika :)

• Elliot0300
    Frenovs skrev 2016-11-23 16:11:01 följande:

Hejsan hoppar in här !

plussade förra veckan och har BF 27 Juli :)

Välkommen ^^ då har vi samma datum, verkar vara en del med 27 juli :D
  • Elliot0300
    LillaJag06 skrev 2016-11-30 10:19:56 följande:
    För kub måste makan ta ett blodprov i vecka 9 tror jag. Kanske var vecka 10.
    Och sen görs ul i v.12 (12+0 till 13 (
    Rätta mig om jag har fel någon :)
    Vilken vecka är du i nu?
    6+0 idag :)
    Tänkte om det brukar vara lång väntetid och så.
  • Elliot0300

Har noll symtom kvar :/ ingen som helst blödning dock och ultraljud på onsdag, en evighet kvar...

• Elliot0300

Var på ultraljud för 2 dagar sedan och allt såg jättefint ut! hjärtat pickade på bra osv.

Idag vaknade man upp till bruna flytningar/blödningar. Inte särskilt mycket men tillräckligt för att göra en orolig :(

Men det ska vara rätt vanligt i början väl? Har haft missfall tidigare men då fick jag ljusrosa flytningar först och sedan färskt blod.

Håller alla mina tummar :(

• Elliot0300
    Joline84 skrev 2016-12-16 10:37:23 följande:
    Om du fick det 2 dagar efter kan det ha varit att du är lite skör och fick det efter själva undersökningen om du gjorde vul? Eftersom det var gammalt blod så borde det ju synts nått på ul om nått var tokigt. Tror inte du behöver oroa dig. Mina MF har också startat med rosa, sedan rött.
    Fick göra båda vanligt ul och vul och vad lite öm efteråt så det kan kanske vara så, hoppas!

Det lugnade mig lite iaf, tack :) är ju bara att vänta och se i vilket fall men man kan ju inte rå för att man blir orolig.
  • Elliot0300

Sosozo - BF 4 juli. Stockholm.

Treansresa - BF 15-29 juli. Lappland

sobrio88 - Bf 28 juli. Värmland

vet hur det känns- Bf 27 juli. Västerås

Gröna Druvan - BF 7 Juli Halland

Basio - BF 30 juli Skåne

Acinnaleh - BF 4 juli Närke

Elliot0300 - BF 29 juli Malmö

Svar på tråden BF JULI 2017