BF JULI 2017
Hejsan.. Hoppas gärna in i denna gruppen. Har bf i juli men vet inte riktigt när då jag inte har koll på sista mens dagen. Men ska på vul om en vecka
Hejsan.. Hoppas gärna in i denna gruppen. Har bf i juli men vet inte riktigt när då jag inte har koll på sista mens dagen. Men ska på vul om en vecka
Hej, jag var med i bf juli 2016 tråden.....och ja, vad ska man säga. Fyra månader låg mammabyxorna nerpackade åh hej och hå nu ska dom på, Bf Juli 2017, två barn på ett år (skäms)...Nä det var verkligen inte planerat. Hur ska det här gå? Orolig
Fy alltså...detta illamående..blir ju knäpp. Undrar stundtals vad jag gett mig in på, men samtidigt är det ju något jag längtat efter så länge! Hade jag inte haft illamående så hade man velat ha det för att det känns "säkrare", men nu när man har det undrar man hur man tänker.....:-/
Jag måste fråga, hur har ni andra det med nipplarna? Alltså bröstvårtorna, mina är så in i bomben känsliga och gör ont om man nuddar dom. Dessutom har dom blivit så stora och står rätt ut! Ser knasigt ut, ingen mjölk eller så så det är väl bara hormonellt men inte haft så tidigare...
Mitt illamående knäcker mig med .. Kräkte i morse när jag var påväg till min pappa , gick samtidigt som jag kräkte upp mitt kaffe ???????? vågade inte stanna på ett ställe och kräka ifall det kom någon så jag fortsatte gå
Mensvärk och blödning nu :/ Har blött under graviditeten med två av mina barn, men nu har jag ju ont också....kanske är det ett missfall.
Förresten, vilken vecka är alla i nu? Jag kom in i tråden dör inte så länge sedan så har inte riktigt koll på vilka veckor alla ligger i. :))
Jag har gjort en grupp på Facebook som heter Julimammor 2017 den är för tillfället hemlig men hojta om ni hill gå med så gör jag den sökbar ????
Jag har fått ökat illamående som gör att jag måste äta i princip hela tiden. Och då duger inte vad som helst men inga hints om vad jag vill ha. Trötthet som heter duga. Täppt i näsan. Svullen mage. Irriterad och känslig. Jaa vecka 8 nu....bf 12-13 juli hur mår ni?
Hej hopp.
jag hoppar gärna på denna tråden... fick + häromdagen ???????? blir nr 4 om allt går vägen ????
Är gärna med i fb grupp också ????????
Är med i FB gruppen Julimammor 2017.
Skriv i meddelande till mig ditt för- o efternam o beskriv din profilbild så kan jag skicka inbjudan till gruppen
Hej! Jag vill gärna vara med här! ???? Jag har BF i början av juli. Ska bli enormt spännande med bebis! Känner mig både glad och orolig. Jag har mått mycket illa och ärsupertrött. Värst är illamåendet på kvällarna. Ni som också mår illa, är det lika illa nu som i början? Någon som har tips på hur ni lindrar det?