• Haiduchi

BF JULI 2017

FrökenMp skrev 2016-11-23 11:13:17 följande:

Tjejer jag börjar bli lite orolig... de senaste två nätterna har jag bara varit tvungen att kissa en gång men innan har det varit ca 4 gånger. Mår inte alls illa nu på morgonen heller och inbillar mig att brösten ömmar mycket mindre än vanligt.

Kan det vara tecken på MF?:(

Tycker mina symptom också har lugnat sig. Är i vecka 9.
  • Haiduchi
    Leeandra skrev 2016-11-23 16:21:10 följande:

Vad jobbar ni med, tjejer? Och hur går det att vara gravid på ett jobb? Själv jobbar jag just nu i ett skolkök vilket är sådär med tanke på mitt känsliga luktsinne

Jobbar som barnskötare 75 % och varannan helg på butik.

Så trots fogarna så känner jag att det går att avlasta mig mycket så jag kan jobba så länge det går. Jobbar på en stor avd så barnen är väldigt självgående. Och fantastiska kollegor och chefer. Lite jobbigt dock att känna mycket fis och bajs lukt ibland Hahaha :D
  • Haiduchi
    basio skrev 2016-11-23 20:33:52 följande:

Hej allihop!

Efter några dagars läsande här hos er tar jag mod till mig att skriva. Jag har bf 30/7, men har fött alla mina barn tidigt. Gissar på att det blir en junibebis eller tidigt i juli. Jag har tre barn varav den yngsta är 8 år.

Just nu har jag mest en enorm hunger, trötthet och en besvärlig halsbränna. Och byxorna är redan trånga. Effekterna av att vänta fjärde barnet tror jag!

Någon mer som väntar en sladdis?

Grattis vad kul!

Räknas 6 år mellan barn som sladdis?
  • Haiduchi
    GrönaDruvan skrev 2016-11-29 12:16:16 följande:

Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!

Wow fantastiskt!

Inte undra på att du mått så himla illa.

Förstår att det är mycket att ta in :)

Härligt att allt är bra :D
  • Haiduchi

Kul att läsa om alla :)

Ålder: 30

Bor: Skåne

Första gången gravid: nej

Om nej, hur många barn har jag: 1 dotter på 5,5 år, 1 abort