Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF JULI 2017

Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på

• Treansresa
    LillaJag06 skrev 2016-11-28 17:31:14 följande:

Vad spännande. Vilken vecka är du i? Jag har ett tidigt ul den 12 dec. Är i V8 då.

Jo det är riktigt spännande. Är i v 7+2 idag så vecka 8 jag med:)
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-28 18:11:54 följande:

Samma här...ska dit imon kl.10...

Är i vecka 8+2 då.

Så himla nervös att det inte är bra.

Känner samma.då jag blödde en dag tidigt:( jag har tid 13.
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-28 20:21:15 följande:

Jag tror inte det är så många av oss som får vul såhär tidigt, utan vi bokar privat och betalar för det

500:- får jag betala!

Tänker på dig.för fullt nu! Hoppas du får se ett hjärta!
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-29 12:16:16 följande:

Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!

Men gud grattis!!!
  • Treansresa
    Leeandra skrev 2016-11-30 11:00:34 följande:

Hur har det gått för Treansresa? Skulle inte hon på VUL igår också?

Det stämmer. Mitt gick dock inge bra:( hon flyttade bak mig så mycket så jag skulle ha plussat innan äl. Men hon tyckte allt såg "bra" ut om man utgår från den mätningen hon fick fram. Men ska tillbaka om en vecka för att se om fostret växt. Nu såg hon bara gulekroppen, hinnsäcken och kanske fostret som en liten prick:( vet också att jag ej kan ha blivit gravid senare dels pga sex samt plusset. Så känns inte så hoppfullt:(
  • Treansresa
    Leeandra skrev 2016-11-30 13:09:25 följande:

Nej, vad tråkigt! Det låter ju inte så bra, men jag håller timmarna för dig och hoppas ändå. Kram!

Jo det är tråkigt. Hade ett mf förra.månaden så hopps de ej är nå fel nu. Hon ringde dock upp idag och pratade och tycker inte jag ska ge upp all värden ser jättebra ut och detta är ganska vanligt. Att den är seg i starten men tar igen det sedan. Därför är hon anti tidiga vul, hennes åsikt är att de ej borde göras före v 10. Men bara avvakta o se nästa torsdag.
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-30 15:46:00 följande:

Åh, jag håller tummarna att allt är som det ska nästa torsdag! Jag har också hört om tjejer som blir tillbakaflyttade flera veckor fast de säger att det i princip skulle vara omöjligt att de blev gravida då, och sen på RUL:et blir de framflyttade igen.

Så det kan säkert vara som hon sa; att en del är lite sega i starten.. <3 

Tack:) jo ha försöker leva med tanken att den är seg. Men visst tvekar man också. Med dottern vart jagflyttad 3 veckor. Det var dock på Rul.och visste där också när hon blev till så fick ej ihop det. 16 dagar innan bf gick vattnet och ut kom en 3,5 kilos klump.
  • Treansresa
    LillaJag06 skrev 2016-11-30 13:12:28 följande:

Jag har svullnat något extremt. Kan inte dölja det alls. Någon mer med stor mage tidigt?

Har alltid blivit stor snabbt även om det inte är bebisen ännu.

Jag har också svullnat. Vuxit ur alla byxor och nu även vinterjackan:( var lika med sonen
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-30 16:11:54 följande:

Ja men då kan det ju säkert vara samma som dottern med den här lilla ärtan också!  Jag håller alla tummar och tår att allt ser bra om nästa vecka!

Vet också hur svårt det är att inte oroa sig, är helt enormt nervös inför mitt UL om 1 1/2 vecka. Är så rädd att det ska bli som sist.. Men man får försöka tänka positivt iaf, även om det är svårt ibland! 

Jag hoppas verkligen du får bra besked.:)) vilken vecka är du i nu?:) precis ibland är de svårt och ibland enklare att tänka positivt.
Svar på tråden BF JULI 2017