BF JULI 2017
Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på
Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på
Vad spännande. Vilken vecka är du i? Jag har ett tidigt ul den 12 dec. Är i V8 då.
Samma här...ska dit imon kl.10...
Är i vecka 8+2 då.
Så himla nervös att det inte är bra.
Jag tror inte det är så många av oss som får vul såhär tidigt, utan vi bokar privat och betalar för det
500:- får jag betala!
Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!
Hur har det gått för Treansresa? Skulle inte hon på VUL igår också?
Nej, vad tråkigt! Det låter ju inte så bra, men jag håller timmarna för dig och hoppas ändå. Kram!
Åh, jag håller tummarna att allt är som det ska nästa torsdag! Jag har också hört om tjejer som blir tillbakaflyttade flera veckor fast de säger att det i princip skulle vara omöjligt att de blev gravida då, och sen på RUL:et blir de framflyttade igen.
Så det kan säkert vara som hon sa; att en del är lite sega i starten.. <3
Jag har svullnat något extremt. Kan inte dölja det alls. Någon mer med stor mage tidigt?
Har alltid blivit stor snabbt även om det inte är bebisen ännu.
Ja men då kan det ju säkert vara samma som dottern med den här lilla ärtan också! Jag håller alla tummar och tår att allt ser bra om nästa vecka!
Vet också hur svårt det är att inte oroa sig, är helt enormt nervös inför mitt UL om 1 1/2 vecka. Är så rädd att det ska bli som sist.. Men man får försöka tänka positivt iaf, även om det är svårt ibland!