Fler som ska göra FET i December 2016?
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Haha, Google kan verkligen vara förödande ;) men du har alltså känt små stick/hugg i livmodern när du varit gravid?
Jaa, så spännande. Min testdag är egentligen på fredag den 16/12. Men fick plus redan dag 5.. Har dock testat dagligen sen dess för att se att det finns kvar (haha så knäpp man blir)
Ja absolut känner jag och har även tidigare känt som att någon sticker till i livmodern. Har så nu också ibland. vissa dagar känner jag ingenting o andra dagar (typ som idag) har jag som molande värk i magen och har jätte ont i ländryggen och höfterna:(
Fattar ingenting men nåt knas är det.. Skulle hellre vilja få ont i brösten eller nåt annat tydligare tecken på en ev graviditet.
Då har du bara några dagar kvar till din testdag då :)
Sen är det bara att slänga sig på telefonen o ringa kliniken för att få ett VUL :)
Hmm, var det en 2 eller 3dagars du satte in?
Har ändå hört flera kompisar som blivit sjuka precis innan förväntad mens (dock ej ivf men borde ju inte vara någon skillnad när man väl haft insättning? )
Hej tjejer!
Jag satte in en 5-dagars för i v sedan. Tjuvtestade idag, och det var POSITIVT!!!!! Nu är jag dock nojig att det skulle kunna vara nån rest från Ovitrelle-sprutan kvar som fortfarande spökar? Tog den för 14 dagar sedan. Det "ska" ju vara borta på 10 dagar av vad jag har fått höra, men man nojjar ju alltid...Vad tror ni, kan jag lita på mitt plus? Tog 2 test, det ena ett "testa tidigt från Abblo pharma som mäter redan på 5iu tror jag, och därefter ett clearblue digital som mäter på 25ie, som visade 1-2v
Hej tjejer!
Jag satte in en 5-dagars för i v sedan. Tjuvtestade idag, och det var POSITIVT!!!!! Nu är jag dock nojig att det skulle kunna vara nån rest från Ovitrelle-sprutan kvar som fortfarande spökar? Tog den för 14 dagar sedan. Det "ska" ju vara borta på 10 dagar av vad jag har fått höra, men man nojjar ju alltid...Vad tror ni, kan jag lita på mitt plus? Tog 2 test, det ena ett "testa tidigt från Abblo pharma som mäter redan på 5iu tror jag, och därefter ett clearblue digital som mäter på 25ie, som visade 1-2v
Det är väl den ständiga nervositeten att det inte ska vara sant...
Jag har svårt att uttala mig om symtom faktiskt. Jag har varit gravid 2 ggr, den första var med min dotter, blev då oerhört överstimulerade och mådde pyton pga det. Graviditet nr 2 blev MF, kände inte så mycket symtom då öht. Nu är jag dessutom jätteförkyld så jag känner mest av symtom av det! Var orolig att det inte skulle bli nåt plus denna gång för jag hade mer ont i brösten för ett par dagar sedan än nu? Har egentligen inte testdag förän på söndag, så jag kommer ta ett till test då och meddelar kliniken nästa vecka.
Hej! Hoppar på här jag med. Gjorde FET 1 december vårt 2a fetförsök har även 2 ivf i ryggsäcken. TD är på lördag 17 december... symtom inga typ. Hade de första dagarna/veckan ömma bröst, växtvärk yrsel nu har jag bara små smärta (mensvärk) i tjejmagen så gissar att det gick åt pipsvängen igen... BIM i morgon enligt app... inget rött än iaf.... bad om lutinus så kan va biverkning från den... hur ligger alla ni andra till??
Tack! Hoppas på plus för din del till helgen När ska du testa? Vilken tuvardag är det? Jag har i mina samtliga tre graviditeter plussat på RD7