Virrepannan skrev 2017-01-25 17:38:08 följande:
Själv går jag förbi blöjhyllan på Ica lite "sporadiskt" (man blir fn knäpp av detta :D ), i brist på direkta barnbutiker hemma. Ska till gekås på fredag, tur att jag har lite tidspress på mig, annars kan jag nog gå runt på bebisavdelningen där hela dagen..!
Jag har fastnat för Emmaljunga. Svensktillverkad vagn som är stabil och robust. Pratade med dem i butiken idag, frågade om City Cross för den verkar passa vår livsstil, och det bekräftade hon att den gjorde. Tar sig fran överallt och verkar vara en smidig vagn med inte så mycket finesser som kan krångla. Får väl se vad det blir så småningom.
Hahah jag gör också så xD tittar på olika blöjpaket och nappar och nappflaskor och så ^^ Åh Gekås är kul. De har inte jättemycket babykläder men de har ju mycket andra grejer som lakan och madrasser, skötbäffar osv.
Ah, ja Emmaljungas vagnar är fina. Men verkar lite klumpiga tycker jag. Jag har sneglat på en Britax Smile 2 men aldrig provkört eller sådär så får väl se när det blir på riktigt sen :)