Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

17 år och gravid .

Massor med grattis o lycka till!

Vill ni, så kommer ni fixa det galant!

Tro på Er själva, ni kommer garanterat att bli ifrågasatta av utomstående (som egentligen inte har med saken att göra).

Fick själv första barnet strax efter att jag fyllt 18år (för snart 22år sen). Jag o min kille hade då varit tillsammans i 4år.

Efter det har det kommit 5 barn till, nu är yngsta 10år och vi (hela familjen, samma man ;) ) väntar om några veckor nr 7, en otroligt efterlängtad sladdis.

Nu efteråt kan jag inte heller se några nackdelar med att bli förälder tidigt, skulle inte önska gjort något annorlunda, vi hade energi och orkade betydligt mycket mer än många andra mammor som då var 10-15år äldre.

Skulle någon av mina döttrar idag berätta att hon var gravid så skulle jag stötta henne till 100%.

Jag var precis färdigutbildad uska, men har under årens lopp vidareutbildat mig innom vården.

Vi har aldrig varit några höginkomsttagare men vi köpte trots allt vår första villa för 16 år sen, vi har under årens lopp gjort flera semesterresor varav 5 st varit 4-5veckor långa till Asien, i.o.m. att jag jobbar/jobbat mest nattpass har våra barn haft korta dagar på fsk, när jag varit ledig har de också varit lediga.

Det har varit en del pyssel, men vill man något och man är beredd att satsa o jobba så fixar sig allt :)

Önskar er all lycka!

• Anonym (Mia)
    Bellaas skrev 2016-12-12 13:42:12 följande:

Jag vaknade upp imorse med blod i trosan (förlåt för detaljer) och har inte slutat blöda .. jag blöder som det vore mens! Jag är så rädd att det ska vara missfall !!

Är det någon som vet hur det ska kännas om det är missfall?? Eller någon som kanske haft blödning under grav utan att de varit missfall??? Snälla behöver alla svar jag kan få är så otroligt rädd ..

Hur har det gått?????
Svar på tråden 17 år och gravid .