Gravid IGEN - pappan missbrukar
Har du någon diagnos TS? Eftersom allting bara liksom "råkar" hända dig.
Har du någon diagnos TS? Eftersom allting bara liksom "råkar" hända dig.
Vill bara säga att om duvredan älskar och vill ha barnet så lär du måsjukt dåligt om du gör abort.
Situationen kunde klart vart bättre men nu är det dom det är.
Min 7 veckors bebis ligger bredvid mig just nu och sover. Kan inte låta bli att tänka hur man kan ha hjärta nog att välja och bli gravid med en sådan pappa? Förstår du TS vilken sits du sätter dessa oskyldiga barn i? Så fruktansvärt egoistisk att du inte tar mer ansvar än så, så jag hoppas verkligen du tänker vända in och ut på dig själv för att ge dina barn det BÄSTA i livet och hålla dom borta från misär och missbruk. Och för tusan... behåll byxerna på föralltid nu. Lycka till med graviditeten.
Du har frivillig och ofrivillig oskyddad sex med en aktiv missbrukare och har redan råkat få ett barn med honom.
Du fortsätter att ha oskyddad sex med denna man tom släpper in honom i hemmet när han är påverkad.
Nu är du gravid igen med detta underverk till karl som dessutom slagit din pappa..
Tycker det är dags för dig att växa upp och bli en stabil mamma till ditt/dina barn.
Det funkar liksom inte att skylla på att man är sååååå kär.
Du sätter din sk kärlek till den här missbrukaren före kärleken till ditt barn.
Förutom graviditet, hur kan du ha oskyddad sex med en aktiv missbrukare?! Det är totalt oansvarigt mot ditt barn.
Du vet inte vilka sjukdomar han delar med sig till dig.
Jag skulle gjort abort och har också gjort det i en liknande situation. Det räcker att ha ett barn med en sk-t pappa.