Gravid IGEN - pappan missbrukar
Men skulden och skammen hamnar som alltid hos tjejen.
Hur är jag ett barn? Jag har ensam tagit hand om ett barn sen jag kom hem från BB. Bor ensam, har ingen hjälp förutom npn enstaka helg per år av min mamma.
Vad du bör göra asap är att dumpa pundaren, skaffa egen vårdnad och sedan (då du verkar dålig på att ta ansvar) skaffa en "snäll kille". Någon mesig, laglydig, ansvarsfull, tofflig, förlåtande, tolerant, icke-knarkande man som är beredd att ta hand om både dig och dina barn i utbyte mot din kärlek.
Jag tycker folk i tråden är oerhört dömande mot TS, och försöker febrilt få henne att göra abort. Kanske dessa människor är extra bittra för de befinner sig i barnlöshet eller för att de är äldre och tycker de vet bättre!?
Behåll barnet TS och släpp inte in mannen när han är onykter och vill träffa dig eller barnen när han kommer , för han kommer tillbaka till dig men ställ då krav på nykterhet och bra beteende vid umgänge.
Stå på dig tjejen och lycka till!
Vet inte hur man pmar privat, /
Singelmamma gravid med nr2
Du är medberoende... Du ska inte ta i honom med tång förns han är ren. Blanda inte ihop det med om du ska behålla eller inte. Du måste ta dig samman för ditt barns skull och sluta vara delaktig i hans missbruk.