BF Juli 2017 ny
Hoppar in här. Gravid med liten sladd, 4:e för mig första för honom. Mina andra är 8,9,13 år . (Ivf pga sterilisering av mig) gjort tidigt VUL, samt nipt, allt ser hitintills bra ut. En liten grabb väntas 20 juli.
Hoppar in här. Gravid med liten sladd, 4:e för mig första för honom. Mina andra är 8,9,13 år . (Ivf pga sterilisering av mig) gjort tidigt VUL, samt nipt, allt ser hitintills bra ut. En liten grabb väntas 20 juli.
Nu har jag pratat med chefen, hon har ju vetat sen innan jul pga rekryteringar mm tänkte det är mest schysst att iaf säga till henne. Men vi bestämde att jag går hem 1 juni, om det behövs får jag sjukskriva mig innan. Vi får gå 2 månader innan är aldrig några problem med det, vet inte varför det är sån skillnad?
Vagn o bilstol har vi ju tjuvkikat på, maken är skrockfull? ( visste jag inte ens innan detta ) ville inte ens prata om namn osv förrän tidigast nu. För vår del spelar det ingen roll vilket kön, även om syskonen gärna vill ha en bror, så nåt har vi gjort rätt iaf. Har flicka pojk flicka i nuläget dessutom blir detta en liten sladd så det finns bara nån enstaka mössa kvar i gömmorna. Planerar att köpa vagnen i maj, samma med spjälsäng skötbord mm. Å nåt litet kit med kläder. Bebis kommer ju mitt i högsommaren så lite svårt att veta vad vi ska ha, mina tidigare är födda i december och grabben i september. Ska iaf bli skönt att slippa va stortjock hela sommaren, sommaren jag skulle ha pojken va det åskvärme o hett som f-n i slutet. Svullnade upp som en vattenballong. De flesta runt oss har inte nämnt nåt angående könet, bara att det är kul att vi väntar bebis, klart lite chockat för x maken och några andra runt som vet att jag både kände mig klar och är steriliserad ;) men det får stå för dem. Har redan börjat med mamma kläder de är bekvämare att röra sig i. På jobbet klarar jag mig med en storl större i uniformsbyxor än iaf :)
Hej, hoppar också in i gruppen.
Är i vecka 15+0 idag med mitt andra barn. Har en son sen innan som föddes i maj 2015.
Hoppas vi alla här får bra graviditeter och att alla mår bra :)
Å känslan som uppstår efter att man varit på toaletten efter ca 1 veckas förstoppning, har inte ens behövt börja med järntabletter ännu?! Fasar för att börja stoppa i mig dem! Nån mer med problem? Sånt man inte gärna pratar om men fy vad besvärande det är! :/
Alltså jag har börjat längta. Något så innerligt mycket, efter när bebisen ska komma ut och vi får träffas! Ligger i sängen nu, har känt flera små puffar i magen varav en kändes på utsidan! Åh att det är så lång tid kvar! Hur ska man stå ut ända till i sommar?
Fått svar från Nipt testet och jag ska få en frisk Pojk ????