Wooden skrev 2017-05-04 08:10:32 följande:
Hoppas ni hade en härlig semester iallafall! Jag går in i v29 idag och åker till London om två veckor. Är också orolig för det där med att promenera mycket. Vi har iofs sonen med oss och han är ju inte ens två år så även om han har vagn så kommer vi väl inte strosa runt oavbrutet hela dagarna. Plus att vi alla varit där förut, så ska inte flänga runt och turista direkt. Åker med sambon och min mamma och pappa, blir skönt att kunna turas om med barnet.
Jag har också foglossning som besvärar till viss del, men det funkar fortfarande helt okej. Annars mår jag fint! :)
Ja, det var fantastiskt! Så himla skönt med miljöombyte. Även om det slet på kroppen:)
Vad roligt att ni också ska iväg! Tänker du skaffa nån reseförsäkring när du är borta? Jag skaffade en som täcker upp till vecka 32+0. Tecknade bara de dagar jag var borta:)
Det kommer nog gå bra. Du får se till att ditt sällskap går i din takt:D jag gick fruktansvärt långsamt mot slutet men jag tog mig framåt iallafall! Första dagen gick vi närmare 16 000 steg. DET kändes haha!